Kære Amino brugere Jeg står her og mangler nogle dygtige personer til at åbne kontorer i samarbejde med mig på sjælland. Jeg arbejder som supervisor i Roboclean se evt. www.Roboclean.dk Og står for opstarten af sjælland Idag har vi 2 kontorer på sjælland, 1 i Slagelse og 1 i København. Men vi søger personen med blod på tanden og en god forretningssans. Vi beskæftigere os med salg af rengøringsmaskiner til private og erhverv. Kvalifikationer: Seriøs og stabil Selvstændig eller har mod på at blive det. Kørerkort og bil. Forretnings forståelse Erfaring med salg Gerne erfaring med ledelse Arbejdsopgaver: Salg Undervisning af konsulenter Afholdelse af jobsamtaler Deltagelse på messer mv. Tilbydes: Eget område Indflydelse på virksomhedens fremtid. Egen planlægning af arbejdstider Et godt arbejdsmiljø Mulighed for udlandsrejser Forventet indtjning 60.000-120.000 pr. mdr. Hvis ovenstående har vækket din interresse så kontakt undertegnet via mail: Henrik@roboclean.dk eller via privat besked. Alle henvendelser vil blive besvaret og behandles fortroligt. Med venlig hilsen Henrik Andreasen |
Hej Allesammen.... Skal lige tilføjes for god ordens skyld, at ovenstående indtjening er ment som mdr. overskud... Kunne godt være nogle blev skuffet, hvis det var hele omsætningen.
Omkostningerne ved ovenstående er minimale, da Vores virksomhed står for for størstedelen af varelager mv.
Men smid en besked, hvis du kunne tænke dig dit eget og en god indtjening.
Med venlig hilsen