Altså... bare til info: Hvis der er nogen der har lyst til et webhotel med Litespeed Webserver, så har vi haft det i ... 1½ år måske. Men de må være nervøse og desperate hos Surftown af en eller anden årsag!
jeg ville dog sikkert overveje deres tilbud vis det er vedvarende 1 kr til frem over , men det er vel ikke
jeg ville aldrig ligge en side hos surftown hvor det er vigtigt den er online 24 timer i døgnet
jeg må dog erkende den højeste service har selv oplevet hos meebox.net selv om jeg ikke har været den bedste til at holde styr på siden, har de hele tiden hjulpet en , det er simpelthen super service meebox.net de levere til deres kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså... bare til info: Hvis der er nogen der har lyst til et webhotel med Litespeed Webserver, så har vi haft det i ... 1½ år måske. Men de må være nervøse og desperate hos Surftown af en eller anden årsag!
jeg vil klart anbefale meebox.net i stedet for surftown.dk de er klart bedre webhotel
hvad jeg kan læse mig til på deres surftown hjemmeside er det kun første år dette tilbud gælder , så i skal være opmærksom på næste år er det fuld pris og der er flere der er billigere end dem
jeg vil mene man skal jo ikke tænke meget kort sigte, men man skal også tænke på sin iværksættere forretning skal være der næste år igen , så man skal tænke hvad er næste års pris og man skal huske en flytning koster tid og det kan også koste lidt nedtid når man flytter imellem 2 forskellige webhotel udbyder
Har webhosting.dk vist gjort i et stykke tid på deres PHP Bronze pakke. Surftown bruger vist mere tid med at skaffe nye kunder end at sørge for at dem der er allerede er tilfredse, ikke underligt de mister mange kunder for tiden.
Har webhosting.dk vist gjort i et stykke tid på deres PHP Bronze pakke. Surftown bruger vist mere tid med at skaffe nye kunder end at sørge for at dem der er allerede er tilfredse, ikke underligt de mister mange kunder for tiden.
enig de bruger meget tid på at skaffe nye kunder , jeg synes det var bedre de brugte mere tid på at skaffe tilfredse kunder