Du kan jo altid have webhotellet i ét år og så hoppe over til en anden host.
Jeg synes det er en helt fin idé - vi ved gennem vores tests, at opgraderingen giver gode resultater i både performance og oppetid, så hvis I har brug for syn for sagen, så kan det nu gøres meget billigt :)
Vi har bl.a. kørt test med pingdom på et site, som før havde en gennemsnitlig svartid på det specifikke site på ca. 2.915 ms - efter opgraderingen til Litespeed har sitet nu en gennemsnitlig svartid på 464 ms. Oppetiden på samme eksempel er målt til 99,99% over en periode på 14 dage.
Patrick - Meebox:
Men de må være nervøse og desperate hos Surftown af en eller anden årsag!
Hverken eller :)
Vi har spurgt vores kunder om hvilke dele af vores produkt og service, de gerne vil have forbedret, og der var performance på Linuxserverne højt på listen - derfor har vi gjort det til en prioritet, og nu har vi fundet en løsning som vi er godt tilfredse med. :)
Mikael christiansen:
hvad jeg kan læse mig til på deres surftown hjemmeside er det kun første år dette tilbud gælder
Det er korrekt, at det er kun første år.
Søren.Pedersen:
Surftown bruger vist mere tid med at skaffe nye kunder end at sørge for at dem der er allerede er tilfredse, ikke underligt de mister mange kunder for tiden.
Den her opgradering er først og fremmest en forbedring for vores eksisterende kunder. Og vi har også andre gode nyheder på vej, som jeg ser meget frem til at afsløre :)
Hvis du har noget konkret, du gerne vil have forbedret, så tager jeg gerne imod feedback.
Du skal være velkommen til at skrive en mail til mig på bk (a) surftown.com
Men de må være nervøse og desperate hos Surftown af en eller anden årsag!
Hverken eller :)
Vi har spurgt vores kunder om hvilke dele af vores produkt og service, de gerne vil have forbedret, og der var performance på Linuxserverne højt på listen - derfor har vi gjort det til en prioritet, og nu har vi fundet en løsning som vi er godt tilfredse med. :)
Okay, lad os bare sige at I har fået idéen til Litespeed fra jeres kunder... I øvrigt, Bo - velkommen til Meebox. Du siger bare til hvis jeg kan hjælpe dig med dit webhotel. Hehe ;-)