Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, begynder at tjene mange penge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Jeg har et lille firma som er begyndt at tjene mere og mere.

Som nu er blevet til en del efter hånden, jeg er 16 år og ved ikke det store om det med hvordan det hele fungere, kun hvordan jeg tjener pengene.

Så ville høre hvad jeg skal gøre, om jeg skal have revisor, eller hvad jeg nu skal.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Sejt nok :D Har du snakket med forældre og bekendte? Kan være at nogle kan hjælpe?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 14:08

Fedt! Tillykke med succesen! :-)

Har du registreret en virksomhed eller hvordan?

Under alle omstændigheder skal dit overskud / indtjening indberettes, og hvis det ikke er i regnskab dine stærke sider ligger, så vil det være en god idé med en revisor eller bogholder, der kan lave regnskabet og udfylde din selvangivelse. Det behøver slet ikke at være så dyrt endda.

Tjek evt. Agera.dk, som er ejet af Amino. Der kan du få 3 gratis og uforpligtende tilbud på en revisor eller bogholder. :-)

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:14

hvis jeg var dig så vil jeg undersøge med en revisor snak med dine forældre først de kan nok hjælpe dig.

kender mange det er gået galt med da de ikke havde helt tjek på det så se om du kan få råd til en revisor.

og tlk med det går fremad for dig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:00
Du skal først og fremmest ha bogført alle bilag, og du kan søge en bogholder samme sted som anvist. Han er billigere end en revisor, men kom igang, for er der rod i det, koster det meget mere at rette op, end den billige løsning du kan få, hvis det er fra starten og alt er ok
Venlig hilsen
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:26

Kan tænkes det her måske kan hjælpe dig:

http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk

prøv at kontakte dem, jeg har fået god hjælp af mit væksthus herovre, meget søde mennesker, så mon ikke det er det samme i jylland?

Og godt gået, tillykke med succesen :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Truust
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Truust Camping & Kanoudlejning Skrevet kl. 08:39

Hej Jack

Tillykke. Det er da fedt. Jeg vil gerne hjælpe dig, med alle de spørgsmål du end må have.  Jeg er selv fra Løsning så vi kunne stikke hovederne sammen eller du kan ringe eller skrive til mig enten her igennem på amino eller på mail, så skal jeg nok hjælpe dig så godt jeg kan. Hvis du tjener under 50.000 kr., behøver du ikke at få en revisor, men det skal indberettes alligevel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)