Under alle omstændigheder skal dit overskud / indtjening indberettes, og hvis det ikke er i regnskab dine stærke sider ligger, så vil det være en god idé med en revisor eller bogholder, der kan lave regnskabet og udfylde din selvangivelse. Det behøver slet ikke at være så dyrt endda.
Tjek evt. Agera.dk, som er ejet af Amino. Der kan du få 3 gratis og uforpligtende tilbud på en revisor eller bogholder. :-)
Du skal først og fremmest ha bogført alle bilag, og du kan søge en bogholder samme sted som anvist. Han er billigere end en revisor, men kom igang, for er der rod i det, koster det meget mere at rette op, end den billige løsning du kan få, hvis det er fra starten og alt er ok Venlig hilsen
Tillykke. Det er da fedt. Jeg vil gerne hjælpe dig, med alle de spørgsmål du end må have. Jeg er selv fra Løsning så vi kunne stikke hovederne sammen eller du kan ringe eller skrive til mig enten her igennem på amino eller på mail, så skal jeg nok hjælpe dig så godt jeg kan. Hvis du tjener under 50.000 kr., behøver du ikke at få en revisor, men det skal indberettes alligevel.