Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd til min nye hjemmeside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har svaret på mail.

mvh

Thomas

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:28

Mette Monty:
Du skriver at du er ved at starte op.. er den klar til at man må smide linket til den rundt omkring? Jeg synes virkelig det er et sjovt koncept og vil gerne dele.

Hej Mette.

Ja det er ved at starte op, men du må meget gerne dele linket :-) Der skulle gerne komme flere konkurrencer i løbet af de næste par uger og især i løbet af denne og næste uge.

Tak for din interesse. Det er min egen idé, så det er dejligt at høre at andre også synes den er god.

Venlig hilsen Tabita.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:49

Jeg deler straks hvor jeg kan. Held og lykke med det, jeg tror du har en megasucces i lommen.. pas på den....

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 20:13

I er selvfølgelig også meget velkommen til at oprette jer som brugere og gætte med på konkurrencerne samt dele linket.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02

Tabita Schjøtt Zinck:

I er selvfølgelig også meget velkommen til at oprette jer som brugere og gætte med på konkurrencerne samt dele linket.

det prøver jeg det er nogle finde ting man kan vinde på siden , hvad jeg forstår helt gratis oveni købte , vis jeg har forstået konceptet korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 15:11

Mikael christiansen:
helt gratis oveni købte , vis jeg har forstået konceptet korrekt

Det har du helt bestemt. Held og lykke :-)

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 20:27

Tak for Jeres input.

Jeg har taget mange af rådene til mig og lavet lidt ændringer på siden. Synes I siden virker mere troværdig nu? Nogen der har nogle sidste råd, der skal med på falderebet?

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 20:33

Rigtig flot hjemmeside, men jeg har bare lidt svært ved at forstå konceptet :-) 
Altså, i produkt beskrivelse findes link til det webshop som sælger produktet, og der kan man jo bare gå ind og finde prisen for det produkt som du har lavet konkurrence på? :-) det tog mig i hvert fald ikk mere end 10 sek at finde ud af hvor meget USB adaptoren præcist koster.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 21:10

Mahyar:
Altså, i produkt beskrivelse findes link til det webshop som sælger produktet, og der kan man jo bare gå ind og finde prisen for det produkt som du har lavet konkurrence på? :-) det tog mig i hvert fald ikk mere end 10 sek at finde ud af hvor meget USB adaptoren præcist koster.

Det er fordi man skal gætte en tilbudspris, som er hemmelig indtil konkurrencen er afsluttet, og som produktet efterfølgende kan købes til i en begrænset periode.

Jeg har skrevet det oven over konkurrencerne på konkurrencesiden med slå skrift, men det er åbenbart stadig ikke tydeligt nok. Har du nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at gøre det mere klart?Det står også i reglerne og i betingelserne som man skal godkende, når man opretter en bruger.

Tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:14

Argh, det bare mig der ikke så det :-)

men evt. også skrive det på forsiden oven over "Opret dig som bruger" knappen. 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)