Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd til min nye hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ved at starte en ny hjemmeside op, der hedder gætprisen.dk, og kunne godt bruge lidt input fra Jer.

gætprisen.dk

Hvad synes I om siden og har I råd til forbedrelser?

Jeg kommer til at reklamere meget for siden, især i opstartsperioden, så hvis der er nogen af Jer, der kunne være interesserede i at få denne reklame for Jeres webshop, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com. Lige nu er oprettelsen gratis, så den eneste udgift I har er et eksemplar af et produkt fra Jeres webshop og den dertilhørende fragt i Danmark.

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Venlig hilsen Tabita

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:58

Hej,

Pæn side! Nem at navigere rundt på! Jeg syntes detsuden at det er et sjovt koncept som jeg godt kan finde på at bruge.

Det eneste jeg syntes der mangler er produkter, men mon ikke det kommer når du kommer længere rem i processen? :)

Held og lykke i fremtiden! 

- Jonas

KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:05

Flot website!

Lav en kontakt side, og sæt E-mail, telefonnummer og CVR nummer i footeren :)

- Alexander Larsen

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:06

Hej Tabita,

Kanon koncept - det tror jeg sagtens du kan få en masse virksomheder med på!

Hjemmesiden ser rigtig godt ud, pænt og simpelt design, og super nem at navigere på. Det er altid godt med en dejlige blondine på forsiden, det er jo videnskabeligt bevist at det lokker både kvinder og mænd til ;) Ha Ha.

Du kunne måske oprette en side, hvor man kan kontakte dig, og finde informationer om virksomheden, CVR. telefonnummer osv. Det er en god ting sådan rent tillidsmæssigt.

Held og lykke med projektet.

//FRIIS

P.S. Jeg sender dig lige en privatbesked, jeg kunne godt være interesseret i at få et produkt med.

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:27

super hjemmeside og endnu mere super idé... er det helt din egen eller hvordan? Uanset så er det godt tænkt!

Men ja,husk cvr, adresse osv, det er i hvert fald noget af det jeg kigger på når jeg skal have kontakt til andre firmaer, det betyder meget at man ved lidt om hvem der står bag.

Jeg sidder her og ærgrer mig over at mine produkter ikke rigtigt egner sig til at være med....

Du skriver at du er ved at starte op.. er den klar til at man må smide linket til den rundt omkring? Jeg synes virkelig det er et sjovt koncept og vil gerne dele.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 12:17

Jonas Hansen:
Det eneste jeg syntes der mangler er produkter, men mon ikke det kommer når du kommer længere rem i processen? :)

Tak for dit input. Ja jeg har allerede kontakt til flere webshops, der gerne vil lave en konkurrence, så der skulle gerne komme en del flere konkurrencer på siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:52

lave en mere sigende titlen til google end forside og kun ord gæt prisen , husk der vises op til 70 tegn på google og udnyt dem mere ideelt , desuden inden holder alle under sider samme ord gæt prisen , lav en større variation i disse titler på siden , det kan hav en seo fordel på siden.

kontakt siden kan jeg ikke finde på siden og et cvr nummer dette ville klart styrke troværdigheden på siden , jeg ville sætte dette nummer på kontakt siden og fodnoten på siden vise dette cvr nummer haves

videoer synes passer perfekt til sidens emme ,dette ville jeg sætte på siden hurtigste muligt .

mangler tekst på siden god ide bloggen løs på siden

skrive presse meddelers og være om sig over alt

flere råd her http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:56

Enkelt, lækkert, stilrent.

Flot side du har fået stablet på benene der, og mega fedt koncept. Håber du får succes med din side der.

Mit SEO plugin siger følgende:

WARNING password without autocomplete=off attributeMETA
WARNING missing description
WARNING empty keywords tag

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 12:58

Jeg ved godt at SEO delen ikke er optimal endnu, men det skulle gerne blive ordnet i løbet af de næste par dage :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Flot og elegant hjemmeside, som virker meget nemt at navigere på. 
Derudover synes jeg også det er et fedt koncept - Held og lykke! :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)