Hvad synes I om siden og har I råd til forbedrelser?
Jeg kommer til at reklamere meget for siden, især i opstartsperioden, så hvis der er nogen af Jer, der kunne være interesserede i at få denne reklame for Jeres webshop, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com. Lige nu er oprettelsen gratis, så den eneste udgift I har er et eksemplar af et produkt fra Jeres webshop og den dertilhørende fragt i Danmark.
Kanon koncept - det tror jeg sagtens du kan få en masse virksomheder med på!
Hjemmesiden ser rigtig godt ud, pænt og simpelt design, og super nem at navigere på. Det er altid godt med en dejlige blondine på forsiden, det er jo videnskabeligt bevist at det lokker både kvinder og mænd til ;) Ha Ha.
Du kunne måske oprette en side, hvor man kan kontakte dig, og finde informationer om virksomheden, CVR. telefonnummer osv. Det er en god ting sådan rent tillidsmæssigt.
Held og lykke med projektet.
//FRIIS
P.S. Jeg sender dig lige en privatbesked, jeg kunne godt være interesseret i at få et produkt med.
Mvh. Mathias Friis
Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.
super hjemmeside og endnu mere super idé... er det helt din egen eller hvordan? Uanset så er det godt tænkt!
Men ja,husk cvr, adresse osv, det er i hvert fald noget af det jeg kigger på når jeg skal have kontakt til andre firmaer, det betyder meget at man ved lidt om hvem der står bag.
Jeg sidder her og ærgrer mig over at mine produkter ikke rigtigt egner sig til at være med....
Du skriver at du er ved at starte op.. er den klar til at man må smide linket til den rundt omkring? Jeg synes virkelig det er et sjovt koncept og vil gerne dele.
Det eneste jeg syntes der mangler er produkter, men mon ikke det kommer når du kommer længere rem i processen? :)
Tak for dit input. Ja jeg har allerede kontakt til flere webshops, der gerne vil lave en konkurrence, så der skulle gerne komme en del flere konkurrencer på siden.
lave en mere sigende titlen til google end forside og kun ord gæt prisen , husk der vises op til 70 tegn på google og udnyt dem mere ideelt , desuden inden holder alle under sider samme ord gæt prisen , lav en større variation i disse titler på siden , det kan hav en seo fordel på siden.
kontakt siden kan jeg ikke finde på siden og et cvr nummer dette ville klart styrke troværdigheden på siden , jeg ville sætte dette nummer på kontakt siden og fodnoten på siden vise dette cvr nummer haves
videoer synes passer perfekt til sidens emme ,dette ville jeg sætte på siden hurtigste muligt .
mangler tekst på siden god ide bloggen løs på siden