når man søger på ofidan, kommer din side nu frem.
laver man en sitesøgning kommer din side også frem med næsten 500 resultater, dog kan jeg se at de ca. 350 indekserede sider anses som værende dobbelt indhold. yderligere kan jeg se at i sender nogle underlige headere når man fx prøver at tilgå: ofidan.dk/new-products?p=4 den sender en 302 Found, hvilket ikke er korrekt, den bør være 301 permanent redirect i stedet for, da du med den fortæller browsere og søgemaskiner, at siden er flyttet til en anden adresse. Så du SKAL have rettet dine DC fejl, da du uden tvivl skyder dig selv i foden ved at have det.
Din hjemmeside/ dit domæne er ret nyt, hvilket i de fleste tilfælde gør sådan at man i starten har forholdsvis gode placeringer, indtil søgemaskinen har fundet den rette plads, det betyder at du vil hoppe op og ned i søgemaskinen i starten indtil Google har sat den rette værdi og placering.
Gør noget mere ud af at lave dine titles unikke og længere, ikke kun set i forhold til din egen hjemmeside, men også set i forhold til nettet og dine konkurrenter. og nej at man har firmanavn i title er altså ikke nok.
Husk også lige at tjekke din robots.txt, da det stort set ALDRIG er den rette vej frem, brug i stedet en god blanding af canonical, noindex, prev/next og 301 redirect.
Det var lige det jeg sådan hurtigt kunne se på din hjemmeside.