Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 8 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så det, og tænkte.. det er da Thorborg!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JesperMoeller:
Men derimod en lille modstand mod Martins disciple, der ikke kan andet end at forgude manden og aldrig stiller sprørgsmål til hans udtalelser, men blot æder alt rådt!!

Det er Så rigtigt sagt, stor respekt herfra, men fremsat i dette forum af tro "disciple" skal du nok ikke forvente ros Big Smile, kan se tråden allerede har MANGE kommentarer, så tror jeg stopper læsningen her med dine kloge ord in mente, dejligt med folk der tør hvor andre tier, ligesom Martin iøvrigt Smile den ros skal han nu ha, altid god underholdning

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Techmaster:
Det er Så rigtigt sagt, stor respekt herfra, men fremsat i dette forum af tro "disciple" skal du nok ikke forvente ros

Nu er jeg ikke nogen speciel Thorborg discibel, men jeg føler ingen trang til at rose nogen for at bashe ham i hans eget "hus". Det synes jeg faktisk er mangel på respekt.

Dermed ikke sagt at man behøver rygklappe konstant, men så har man jo den mulighed at man kan holde sig fra tasterne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har lige skimmet tråden hurtigt.. og synes det er lidt sjovt hvor langt folk vil gå for ikke at se fremtiden i øjnene. Man vil oven i købet gå så langt som til at rose samtlige offline forretninger for altid at give god service, og man vil rose et selskab som Telia for god kundeservice. Telia som nok er en af de mest kritiserede firmaer på dansk grund, pga manglende kundeservice.

Se på McDonalds, 7Eleven, Joe and The Juice osv osv... det er fremtiden for offline handel. USA kan det der med kundeservice og respekt for køberne. Gør det til en oplevelse at lade mig handle hos dig, smil lidt, ryd op i din butik og byd mig velkommen.

Og argumentet om at vi er et socialt menneske... jamen vi kan jo bare være sociale i den tid vi sparer ved at handle på nettet ? Jeg er ikke social i Netto eller i Magasin. Jeg vil gerne være social i restauranten i Magasin mens jeg spiser en frokost, men når jeg handler , så handler jeg bare.

Martin har været meget på for tiden, og måske det er derfor han skal bashes lidt ? Måske det er fordi nogle er bange for at blive hægtet af det der net ? Måske man selv har gode oplevelser med salg offline og så tror at der bliver sagt at der ikke er plads til èn mere. Det sagde Martin eller andre i indslaget ikke. De sagde at salg via nettet stiger og at flere butikker finder på kreative løsninger. Og så sagde Martin at flere butikker ville lukke, og selvfølgelig gør de, og vil de, det. Noget af salget flyttes jo et andet sted hen.

Well, jeg forstå ikke helt denne debat om noget helt åbenlyst og faktuelt. Men nu fik jeg deltaget lidt alligevel :)

Mvh

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:
Martin har været meget på for tiden

Var det ikke Martin selv, der lavede en video om hvordan man bliver eksperten som medierne ringer til? Det er jo næsten et skoleeksempel på hvordan brandet "Thorborg" vækkes til live igen efter hans hjemkost  til Danmark.

En god dag på kontoret for Martin.Yes

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 00:02

Jimi Hove:
De sagde at salg via nettet stiger og at flere butikker finder på kreative løsninger. Og så sagde Martin at flere butikker ville lukke, og selvfølgelig gør de, og vil de, det. Noget af salget flyttes jo et andet sted hen

Noget jeg lod mærke til i indslaget var at Martin nævnte at en af de store fordele de store kæder havde, var store indkøb og deraf kunne lave gode tilbud.

Men i takt med at online handel stiger, hvad holder så diverse webshops fra at vokse sig så store at de kan opnå lige så store indkøbs fordele, og stadig have fordelen ved lavere husleje og færre ansatte?

Gad vide om vi en dag kommer til at se webshops slå sig sammen og lave deciderede showrooms i forskellige butikscentre? 

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06

Jeg har også meget svært ved at se andet end noget ganske naturligt for en som Martin T - at gerne ville i medierne og gerne ville udtale sig. Enhver med en forretning der har godt af branding - som ex Amino, vil da klart gerne det. Har man så bare en smule "ego" som Martin beskrev det, så er det da endnu "federe" at være med hvor tingene "sner".

Man behøver ikke være enig med alt Martin siger, men lad mig bare sige, at jeg faktisk synes det generelt er ret "down to earth" og bestemt ikke hører til i den dårlige ende.

vh 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11

Michael Thorborg:
Gad vide om vi en dag kommer til at se webshops slå sig sammen og lave deciderede showrooms i forskellige butikscentre?
Jeg tror den anden vej - men det er to sider af samme sag - vi ser flere og flere fysiske butikker ha gode web-shops i konkurrence med sig selv, med specialtilbud kun på www osv - Silvan - Coop, Elgiganten osv osv

En af de store downsides ser jeg som, at mange f.eks. urbutikker, radio/TV kæder o.l., oplever at vise frem og demonstrere masser af ting - og så går folk hjem og køber på nettet fra ind eller udland. HVEM skal vise mig mit nye ur eller kamera rent fysisk og bruge tid på mig, når alle netkøbene har lukket den type butikker Smile eller måske Skype-SadSmile eller bare lidt irriterende Super Angry

vh

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 00:23

HVEM skal vise mig mit nye ur eller kamera rent fysisk og bruge tid på mig, når alle netkøbene har lukket den type butikker Smile

netop det jeg mener. hvis alle de butikker må lukke, så er det tid til at webshopsne skal til at være innovative. hvorfor skulle en 3-4 forskellige elektronik/ure webshops ikke lave et lille showroom?

Men hvis vi når så langt at vi "dræber" offline butikkerne, så er næste krig vel blot udenlandske webshops

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 00:36

Det tager nok 1/2 - 1 generation før vi ser den fulde effekt.

Der findes dog trodt alt stadig mange mennesker der ikke har købt noget over nettet, men når vores børn først kommer igang så vil de nok ikke kunne forstå at der stadig findes individuelle forretninger. 

Visse kæder mener jeg dog stadig kan have en chance for at overleve da de produkter enten er for dyre til at sælge uden at kunderne har set dem eller også kræver kunderne mere service eller endda installation.

Men som det altid har været, så er det svært at spå, specielt om fremtiden. Stick out tongue

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 8 ud af 9 (89 indlæg)