Har lige skimmet tråden hurtigt.. og synes det er lidt sjovt hvor langt folk vil gå for ikke at se fremtiden i øjnene. Man vil oven i købet gå så langt som til at rose samtlige offline forretninger for altid at give god service, og man vil rose et selskab som Telia for god kundeservice. Telia som nok er en af de mest kritiserede firmaer på dansk grund, pga manglende kundeservice.
Se på McDonalds, 7Eleven, Joe and The Juice osv osv... det er fremtiden for offline handel. USA kan det der med kundeservice og respekt for køberne. Gør det til en oplevelse at lade mig handle hos dig, smil lidt, ryd op i din butik og byd mig velkommen.
Og argumentet om at vi er et socialt menneske... jamen vi kan jo bare være sociale i den tid vi sparer ved at handle på nettet ? Jeg er ikke social i Netto eller i Magasin. Jeg vil gerne være social i restauranten i Magasin mens jeg spiser en frokost, men når jeg handler , så handler jeg bare.
Martin har været meget på for tiden, og måske det er derfor han skal bashes lidt ? Måske det er fordi nogle er bange for at blive hægtet af det der net ? Måske man selv har gode oplevelser med salg offline og så tror at der bliver sagt at der ikke er plads til èn mere. Det sagde Martin eller andre i indslaget ikke. De sagde at salg via nettet stiger og at flere butikker finder på kreative løsninger. Og så sagde Martin at flere butikker ville lukke, og selvfølgelig gør de, og vil de, det. Noget af salget flyttes jo et andet sted hen.
Well, jeg forstå ikke helt denne debat om noget helt åbenlyst og faktuelt. Men nu fik jeg deltaget lidt alligevel :)
Mvh
Jimi