Aftenens tema var nethandel at der var en del penge at spare på indkøbene osv... Her blev Martin Thorborg interviewet som eksepert indenfor webshop og online handel Hvad synes I? Er I enige? |
Enige i?
Enige i? |
Han har helt ret, udviklingen ses jo allerede og er startet :-) - Alexander Larsen |
Til dem der ikke har set det, kan det ses online her: http://www.dr.dk/DR1/penge/#/58286 |
Jeg tænkte på omkring Martins udtalelser og udvikling indenfor nethandel samt hvad de fysiske butikker kan forbedre og gøre |
Til dem der ikke så det, så er det tilgængeligt her. Jeg er enig i det meste, særligt omkring det med prissammenligning on-the-spot. Når jeg køber vin, så tjekker jeg næsten altid flasken med Vivino. Både for at se anmeldelser, men også indsamlede priser. |
Jeg så det nu, men det var et meget bredt spørgsmål at komme med til en hel udsendelse :) |
Martin har altid ret..........f'ør eller siden. |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
|
Undskyld mig.. |