Ja. Da jeg skrev min kommentar, var der ikke andre kommentarer til indlægget. Jeg tror trådstarter spørger om, vores mening til de forudsigelser der var i programmet. Men det kan selvfølgelig være hvad som helst :-) |
JesperMoeller:Øhh!!! Jeg kan da også være klog på gamle nyheder! Trenden har jo været gående den vej i flere år! Så hvorfor skal Martin nu have kredit for det? Jeg kan da også forudsige sidste uges lottotal.
Undskyld mig..
Den almene befolkning har brug for at blive oplyst om hvad der foregår i Danmark.
Det gør de ved at kigge ind i en kuk-kuk-kasse, som typisk er placeret i familiens eller det enlige individs primære opholdsrum, også kaldet stuen. Typisk liggende vandret i sofaen altimens der guffes mars-is.
Når man har set meget vild med dans og paradise er det rart med et trip tilbage til den virkelige verden, f.eks. pengemagasinet.
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.
Jeg synes det er ærgeligt at en public service station, som man jo også betaler til direkte via licens, ikke er tilgængelig for alle mennesker, enten via fjernsyn eller via internet.