Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 2 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:
Jeg så det nu, men det var et meget bredt spørgsmål at komme med til en hel udsendelse :)

Ja. Da jeg skrev min kommentar, var der ikke andre kommentarer til indlægget. Jeg tror trådstarter spørger om, vores mening til de forudsigelser der var i programmet. Men det kan selvfølgelig være hvad som helst :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

JesperMoeller:
Øhh!!! Jeg kan da også være klog på gamle nyheder! Trenden har jo været gående den vej i flere år! Så hvorfor skal Martin nu have kredit for det? Jeg kan da også forudsige sidste uges lottotal.

Undskyld mig..

Den almene befolkning har brug for at blive oplyst om hvad der foregår i Danmark.

Det gør de ved at kigge ind i en kuk-kuk-kasse, som typisk er placeret i familiens eller det enlige individs primære opholdsrum, også kaldet stuen. Typisk liggende vandret i sofaen altimens der guffes mars-is.

Når man har set meget vild med dans og paradise er det rart med et trip tilbage til den virkelige verden, f.eks. pengemagasinet.

Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.

Jeg synes det er ærgeligt at en public service station, som man jo også betaler til direkte via licens, ikke er tilgængelig for alle mennesker, enten via fjernsyn eller via internet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person
@Jørgen Olsen

Det var intet med den generelle oplysning i programmet og danskernes almene uvidenhed mit indlæg omhandlede! Men derimod en lille modstand mod Martins disciple, der ikke kan andet end at forgude manden og aldrig stiller sprørgsmål til hans udtalelser, men blot æder alt rådt!!

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt! At høre og læse om Martins evige brækfornæmmelser over medierne her på amino, glemmer han lige i det sekund, hvor han kan berige sin egen ego.

Dette giver tværtimod mig kvalmefornemmelser! Derfor min kommentar!

Men tak for stjernen!
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperMoeller:
@Jørgen Olsen

Det var intet med oplysningen i programmet og danskernes almene uvidenhed mit indlæg omhandlede! Men derimod en lille modstand mod Martins disciple, der ikke kan andet end at forgude manden og aldrig stiller sprørgsmål til hans udtalelser, men blot æder alt rådet!!

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt! At høre og læse om Martins evige brækfornæmmelser over medierne her på amino, glemmer han lige i det sekund, hvor han kan berige sin egen ego.

Dette giver tværtimod mig kvalmefornemmelser! Derfor min kommentar!

Men tak for stjernen!

Hej Jesper.

Hvis nogen tror at man kan "berige sit ego", så lad dem dog blive i troen :-)

Hvis jeg har givet dig en stjerne har jeg trykket forkert, - jeg mindes slet ikke at have givet nogen stjerner til nogen hertil aften, eller inden for de sidste par måneder for den sags skyld. Faktisk kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har givet stjerner. Jeg kigger engang imellem om jeg har fået nogen gode eller dårlige, men lad nu det ligge.

Det kan godt være at Martin ikke er ekspert nok i dine øjne til landsdækkende tv, - men nogen skal jo være det, og han har sikkert ikke engang fået løn for det.

Jeg forstår godt du får kvalmefornemmelser, men håber dog du vil arbejde med det. Som sagt forstår jeg fint den tankegang du lægger frem her og synes den er logisk nok, - men jeg får ikke brækfornemmelser over at se Martin blive forgudet... ah ok - jo nogen gange hehe :-)

Hav det godt!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
@Jørgen Olsen

Jeg har så lige givet dig fem stjerne for ovenstående kommentar! Den fik smilet frem! Du har ret! :)

Ha det godt!
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 00:32

JesperMoeller:
@Jørgen Olsen

Jeg har så lige givet dig fem stjerne for ovenstående kommentar! Den fik smilet frem! Du har ret! :)

Ha det godt!

Så har du lige fået een stjerne fra mig - bare så du ikke tror du kan komme her og berige dit ego med noget så tåbeligt som stjerner hehehe :-)

Fik sgu lige grineren på så jeg har slået mine lår helt røde af grin, - ikke engang løgn !

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33

jeg synes altid han har den rigtige facon at sige tingene på, så vi alle almindelige dansker kan forstå det , selv om mange jo laver pris tjek i forvejen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:34

E T:
Hvad synes I?

Der er vist ingen tvivl om at de fysiske butikker går en svær tid i møde, ligesom det nok også er uundgåeligt at mange lukker. Men det har vi jo vist længe.

Der hvor jeg ser det store problem, er det der kommer til sidst i udsendelsen: Priserne i de udenlandske webshops vs. de danske.

Her kan de danske shops ikke følge med i forhold til de udenlandske. Det er der flere grunde til, men en af dem er at de udenlandske måske ikke lige husker at betale dansk moms. Det er selvfølgelig konkurrenceforvridende, og her er de danske webshops allerede nogle procenter for dyre. Det er noget de danske webshops bliver nødt til at forholde sig til. Vi kan ikke tvinge de udenlandske til at betale dansk moms, så hvis vi skal være med i den kamp, er det nærliggende at løsningen er at flytte butikken til udlandet, og kæmpe på samme vilkår. Gør vi ikke det, forventer jeg også en massiv online butiksdød i Danmark, indenfor en årrække. Alternativet til den løsning, kan kun politikerne komme med.

Men set i et større perspektiv er det selvfølgelig ikke så godt for Danmark, at handlen flyttes til udenlandske butikker. Men det er næsten uuåndgåeligt at det er det der kommer til at ske. Der bliver ikke råd til meget velfærd på den måde :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:37
@Jørgen

Ok, weird.. Men vel fair nok!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

JesperMoeller:
@Jørgen

Ok, weird.. Men vel fair nok!

i skal ikke gå op i stjerner , men vis laver fejl stjerne kan man altid rette den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 9 (89 indlæg)