Mente heller ikke dig Michael Husk nu på at uden Martin, havde i slet ikke siddet her og haft den her diskussion. Amino Gud |
Masterinseo:Mente heller ikke dig Michael
Fair nok, men det var mig du quotede :)
Mente heller ikke dig Michael Husk nu på at uden Martin, havde i slet ikke siddet her og haft den her diskussion. Amino Gud |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fair nok, men det var mig du quotede :) |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
Nu er der jo mange ting en selvstændig laver der ikke kan faktureres . Det kunne også være man ikke behøvede og skulle arbejde i weekenden eller på nogen andre tider. Men det skal man være selvstændig for og vide ik :-) |
Nej han er og bliver Thew Jubii Man :-) spøg til side Men næste gang kunne han tage en t-shirt, sweater eller skjorte med en lille diskret Amino logo på |
Sikke en diskussion det blev til men den bevæger sig i forskellige retninger: Service ( ja bedre service kan man ønske sig ) Ego ( hvis DR ringede i morgen og bed om en udtalelse så ville jeg også gøre det, men ved ikke om det vil være pga. min Ego ) Og at arbejde en time ekstra ( så er vi tilbage igen ved de 12 berømte minutter fra den nuværende regering som blev til en time ekstra :-) ) Ha god aften |
Spørgsmålet er jo om ikke medierne stopper med at kontakte ham... en ekspert / fagmand der forsøger at pushe sit eget budskab/firma ud igennem nyhederne... nej det tror jeg ikke er en god ide. |
Hvis du ik fakturere den ekstra time, så får du heller ik en times ekstra løn, ergo falder hele din teori til jorden... For man får ikke råd til mere, ved at arbejde en time ekstra gratis... |
12 min om dagen i 5 dage er 5 * 12 = 60 min = en time om ugen, og det er vel det det drejer sig om |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Har du nogensinde hørt om Lars Larsen ?. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Nu blev jeg iværksætter inden internettet, og dengang elskede eksperterne at spå butiksdøden fordi supermarkederne holdt deres indtog. Ikke desto mindre er der stadig masser af små detailbutikker tilbage, - og sådan vil det nok forblive en rum tid fremover :) Forklaringen er ganske enkel, - vi mennesker er ret sociale anlagt. Det er forskelligt efter hvilken social "flok" man tilhører, hvad der lige er in i øjeblikket, men fælles for dem alle er behovet for at være en del af fællesskabet. Om det er Apple-produkter eller økologisk hjemmebag afhænger vel mest af hvad der er mest trendy i venskabskredsen. Modsat er Internettet, - trods Facebook m.fl - dybest set en ensom affære. Lige nu befinder vi os i en krejlerperiode hvor ting ikke kan blive billige nok - godt forstærket af diverse kriser m.v. - men om ikke så længe er man et miljøsvin hvis man har 10 poloshirt med krokodiller på, - men aldeles fremme i skoen hvis man kun har én der kan vaskes i koldt vand uden at blive våd og tillige er lavet på en måde, - så at der er knyttet en historie til. Historien har det med at gå i ring, - det er bare at bladre i historiebøgerne og sætte nye navne/begreber på - og du vil finde at der intet nyt er under solen. Når jeg derfor hører Martin Thorborg udtale sig som ekspert, - så er det som at høre en vinylplade. Det vækker jo minder om tidligere gode tider, - men det er bare så meget i samme rille. Vel levner visse butikkers service plads til forbedringer, - men skal man ikke have lyserøde onlinebriller på for at påstå at internethandel overhovedet rummer begrebet service? Martin Thorborg gør det rigtige i at gentage sit monotone budskab igen og igen, - det er trygt og godt. Så er det også nemmere for en doven journalist at have en pointe, - og så langt er alting jo godt. Men vil det være godt for en anden iværksætter? Det tror jeg næppe, for dilemmaet er jo at folk der har fingrene på pulsen, - blot betragter det som baggrundsmuzak. Har man derfor som iværksætter noget der er innovativt - og man derfor skal bruge folk der er på forkant - så er brandværdien af status som ekspert nærmest en klods om benet, når det bliver brugt på den måde som i denne udsendelse. Michael |