tak for tippet Michael - kan se han ikke forstod mig ret, så har været inde og rette :-) |
Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?
|
Du har helt ret:) Jeg tager det heller ikke så bogstaveligt. |
Så hent flash... og hvordan kan dit TV være for gammelt til DR? |
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
Ved det ikke helt - det blev kåret som årets tv 2006 men har aldrig kunne se fjernsyn andet end via dvd afspiller eller hdd afspiller. Kræver nok special decoder/antenne. Gad godt vide hvad jeg skal bruge. Jeg har scart og hdmi indgang, |
hos mig virker linket ikke i firefox men det virker i google chrom , men jeg ved ikke hvorfor , men jeg kan se det hurtigt trækker GB så det er dyrt at klikket på linket , vis man har begrænset GB |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du kan abonnere på både Kontant og Penge som Podcast og få dem direkte ned i fx itunes |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.
Det var lige det jeg efterspurgte for der blev nævnt at de mindre webshop ville få kamp til stregen hvis de store detailbutikker satsede endnu mere på online delen på grund af deres store indkøbskraft Formålet med indlægget var at få en debat i gang og ikke andet, da der er mange Aminoer der beskæftiger sig med webshops tildagligt |
|
Ha ha - ham der eksperten med de store briller, siger at man kan oversætte websites med Google Translate - og det virker upåklageligt - ha ha ha :-) Det er ikke den stærkeste art, der overlever. Heller ikke den mest intelligente. Det er den, der er mest modtagelig for forandring. |
Det undrede jeg mig også over da jeg selv har prøvet at oversætte en hjemmeside med google...Det var det rene volapyk |
Bliv gratis medlem