Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

JesperMoeller:
@Jørgen

Ok, weird.. Men vel fair nok!

i skal ikke gå op i stjerner , men vis laver fejl stjerne kan man altid rette den

tak for tippet Michael - kan se han ikke forstod mig ret, så har været inde og rette :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
@Mikael

Du har helt ret:) Jeg tager det heller ikke så bogstaveligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 00:46

Jørgen Olsen:
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.
Så hent flash... og hvordan kan dit TV være for gammelt til DR?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 00:48

Emil Stahl Pedersen:

Jørgen Olsen:
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.

Ved det ikke helt - det blev kåret som årets tv 2006 men har aldrig kunne se fjernsyn andet end via dvd afspiller eller hdd afspiller. Kræver nok special decoder/antenne. Gad godt vide hvad jeg skal bruge. Jeg har scart og hdmi indgang,

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50

Emil Stahl Pedersen:

Jørgen Olsen:

hos mig virker linket ikke i firefox men det virker i google chrom , men jeg ved ikke hvorfor , men jeg kan se det hurtigt trækker GB så det er dyrt at klikket på linket , vis man har begrænset GB

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
kunne ikke afspille det :

Du kan abonnere på både Kontant og Penge som Podcast og få dem direkte ned i fx itunes

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:25

JesperMoeller:
  aldrig stiller sprørgsmål til hans udtalelser

Øh .. er denne tråd ikke lige præcis sådan et spørgsmål?

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:04

ShopWithSocks.com:
Ja. Da jeg skrev min kommentar, var der ikke andre kommentarer til indlægget. Jeg tror trådstarter spørger om, vores mening til de forudsigelser der var i programmet. Men det kan selvfølgelig være hvad som helst :-)

Det var lige det jeg efterspurgte for der blev nævnt at de mindre webshop ville få kamp til stregen hvis de store detailbutikker satsede endnu mere på online delen på grund af deres store indkøbskraft

Formålet med indlægget var at få en debat i gang og ikke andet, da der er mange Aminoer der beskæftiger sig med webshops tildagligt

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 994
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:27

Ha ha - ham der eksperten med de store briller, siger at man kan oversætte websites med Google Translate - og det virker upåklageligt - ha ha ha :-)

Det er ikke den stærkeste art, der overlever. Heller ikke den mest intelligente. Det er den, der er mest modtagelig for forandring.
Citat: Charles Darwin

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:34

Peter Lauge:
Ha ha - ham der eksperten med de store briller, siger at man kan oversætte websites med Google Translate - og det virker upåklageligt - ha ha ha :-)

Det undrede jeg mig også over da jeg selv har prøvet at oversætte en hjemmeside med google...Det var det rene volapyk

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)