Hej. Musik er min største interesse, og der er ikke noget, jeg ved mere om end netop dette emne, såvel gamle, klassiske udgivelser som de helt nye. Så det holder jeg mig til. Jeg ved godt, at der skal rigtig mange besøgende til, men det er jeg også overbevist om, at jeg får. Siden er amerikansk/international, og jeg vil derudover lave anmeldelser på YouTube (hvilket sparker røv :-). Jeg satser på 20.000 unikke besøgende om dagen i første omgang, og dét, tror jeg, er fuldt ud realistisk med tiden. Ikke mindst for en musik-nørd som mig. Har så mange idéer, at du ville tro, at det var løgn :-) Det bliver en unik side, der ikke minder om alle de andre musik-sider :-) Dbh Thomas |
Det er noget værre vrøvl at sige man skal bruge mange besøgende for at tjene "gode" penge med amazon.
For det første er der problemet med at definere "mange" og "gode" og for det andet kan man ikke bare sige "amazon affiliate" som en helhed. Der vil være nicher, hjemmesider, lande og så videre hvor Amazon Affiliate virker super og ligeledes nicher, hjemmesider, lande osv hvor det ikke virker.
At skære det hele over med en kam, svarer til at sige at man ikke kan tjene penge på Google Adsense.
Personligt har jeg tjent ganske pænt på amazon med ganske få besøgende. Det handler bare om at optimere CTR, lave et godt presale og generelt give brugeren en grund til at købe gennem dig.
At smække 10.000 bøger op, der formentlig kun bruger amazons tekster og så håbe man tjener boksen på det, lyder ikke alene naivt, det lyder også dumt. Undskyld jeg siger det.