Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse som Affiliate på flere Amazon-sider

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jmgranner:

Hej Thomas

Jeg har arbejdet med Amazon affiliate i over 10 år og jeg kan fortælle dig at du skal have massivt meget trafik før at du kan få noget ud af det.
Jeg har oprettet en webshop med en masse bøger +10.000, hvor i tilfældet at bogen ikke findes så modtager kunden en box hvor man i stedet kan købe den hos amazon. Faktisk så viser vi mange gange både Amazons bog og shoppens egen bog, pga. at mange alligevel sammenligner. Så hvorfor ikke få den % af salget på Amazon.

Hvis du vil i gang med at tjene penge på affiliating, så vælg i stedet noget som handler om det som du arbejder med i forvejen.
Find noget smartere som arbejder hurtigere for dig.
Det fleste har brug for software og viden i forbindelse med markedsføring og webteknologier, apps, responsive designs mv.
Kik evt. på http://networkmarketingvt.com/products.php som jeg er i gang med.
Send en PM, hvis du er interesseret i mere info, så kan jeg sende dig en intern video, som en fra mit team har produceret.
Den forklare ovenstående.

Hej.

Musik er min største interesse, og der er ikke noget, jeg ved mere om end netop dette emne, såvel gamle, klassiske udgivelser som de helt nye. Så det holder jeg mig til.

Jeg ved godt, at der skal rigtig mange besøgende til, men det er jeg også overbevist om, at jeg får. Siden er amerikansk/international, og jeg vil derudover lave anmeldelser på YouTube (hvilket sparker røv :-). Jeg satser på 20.000 unikke besøgende om dagen i første omgang, og dét, tror jeg, er fuldt ud realistisk med tiden. Ikke mindst for en musik-nørd som mig. Har så mange idéer, at du ville tro, at det var løgn :-)

Det bliver en unik side, der ikke minder om alle de andre musik-sider :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er noget værre vrøvl at sige man skal bruge mange besøgende for at tjene "gode" penge med amazon.

For det første er der problemet med at definere "mange" og "gode" og for det andet kan man ikke bare sige "amazon affiliate" som en helhed. Der vil være nicher, hjemmesider, lande og så videre hvor Amazon Affiliate virker super og ligeledes nicher, hjemmesider, lande osv hvor det ikke virker.

At skære det hele over med en kam, svarer til at sige at man ikke kan tjene penge på Google Adsense.

Personligt har jeg tjent ganske pænt på amazon med ganske få besøgende. Det handler bare om at optimere CTR, lave et godt presale og generelt give brugeren en grund til at købe gennem dig.

At smække 10.000 bøger op, der formentlig kun bruger amazons tekster og så håbe man tjener boksen på det, lyder ikke alene naivt, det lyder også dumt. Undskyld jeg siger det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:05

Kristoffer Broholm:

Det er noget værre vrøvl at sige man skal bruge mange besøgende for at tjene "gode" penge med amazon.

For det første er der problemet med at definere "mange" og "gode" og for det andet kan man ikke bare sige "amazon affiliate" som en helhed. Der vil være nicher, hjemmesider, lande og så videre hvor Amazon Affiliate virker super og ligeledes nicher, hjemmesider, lande osv hvor det ikke virker.

At skære det hele over med en kam, svarer til at sige at man ikke kan tjene penge på Google Adsense.

Personligt har jeg tjent ganske pænt på amazon med ganske få besøgende. Det handler bare om at optimere CTR, lave et godt presale og generelt give brugeren en grund til at købe gennem dig.

At smække 10.000 bøger op, der formentlig kun bruger amazons tekster og så håbe man tjener boksen på det, lyder ikke alene naivt, det lyder også dumt. Undskyld jeg siger det.

Dejligt at læse, at du har gode erfaringer med at tjene penge som Amazon-affiliate, Kristoffer! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 20:50

Nå, men så må jeg beklage min udmelding, hvis den blev opfattet negativt.

Antal besøg mener jeg stadigt har med omsætning af gøre, med mindre man satser på at kunderne skal indkøbe til et bibliotek. ;)

Hvis hensigten var at henvise 20 bøger om måneden og tjene 400 kr. på det så er det helt ok at kalde det for gode penge. Men jeg troede at ønsket var at tjene lidt flere penge på det.

Jeg har nok misforstået tråden. Det kan også være at det kan lade sig gøre at henvise 100 om dagen hvis der er 20000 unikke gæster som føler at det er det helt rigtige sted at købe den bog som de sad og ledte efter. Det vil jeg ikke gøre mig klog på.

Her er det eksempel jeg snakkede om:
http://architegn.dk/bog/metrobasel_a_model_of_a_european.htm

nr. 3 på en google søgning:
https://www.google.dk/#hl=da&output=search&sclient=psy-ab&q=METROBASEL+A+MODEL+OF+A+EUROPEAN&oq=METROBASEL+A+MODEL+OF+A+EUROPEAN&gs_l=hp.12..0i30.534.534.0.1599.1.1.0.0.0.0.166.166.0j1.1.0...0.0...1c.2.jRg4k3nsVcs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=7e09cc1043a4f44b&bpcl=35466521&biw=1920&bih=941 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:42

jmgranner:

Nå, men så må jeg beklage min udmelding, hvis den blev opfattet negativt.

Antal besøg mener jeg stadigt har med omsætning af gøre, med mindre man satser på at kunderne skal indkøbe til et bibliotek. ;)

Hvis hensigten var at henvise 20 bøger om måneden og tjene 400 kr. på det så er det helt ok at kalde det for gode penge. Men jeg troede at ønsket var at tjene lidt flere penge på det.

Jeg har nok misforstået tråden. Det kan også være at det kan lade sig gøre at henvise 100 om dagen hvis der er 20000 unikke gæster som føler at det er det helt rigtige sted at købe den bog som de sad og ledte efter. Det vil jeg ikke gøre mig klog på.

Her er det eksempel jeg snakkede om:
http://architegn.dk/bog/metrobasel_a_model_of_a_european.htm

nr. 3 på en google søgning:
https://www.google.dk/#hl=da&output=search&sclient=psy-ab&q=METROBASEL+A+MODEL+OF+A+EUROPEAN&oq=METROBASEL+A+MODEL+OF+A+EUROPEAN&gs_l=hp.12..0i30.534.534.0.1599.1.1.0.0.0.0.166.166.0j1.1.0...0.0...1c.2.jRg4k3nsVcs&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=7e09cc1043a4f44b&bpcl=35466521&biw=1920&bih=941 

Al input er skam meget velkommen! :-) Jeg har det bare lidt sådan, at jeg ikke nødvendigvis kan bruge andre Affiliate-folks erfaringer til noget. For hvem siger, at de har lagt det samme arbejde i det og har de samme visioner som mig!? :-)

Mener du selv, at hvis man - som minimum - har 20.000 unikke besøgende på dagligt basis, så er det ikke realistisk at konvertere mere end 100 af dem til egentlige køb? Det lyder altså ikke umiddelbart særligt ambitiøst!?

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 22:22

Det føles som om at du gerne vil ud med noget. Hvad med at del dine resultater med verden.
opret en video og fortæl om hvordan du gjorde det og fremlæg dine tal ;)

20000 kvalificerede til at ville købe bøger ville være et meget højt.
Jeg tror nok der er en del  som klikker ind med hensigten at gratis læse end at ville købe bogen, jeg prøver også tit at komme på Amazon i en hurtig vending, hvor det var nogle andet jeg søgte efter. En god konvertering høre jeg mange snakker om ligger fra 5% til 10%

Jeg har udviklet 5 webshops til bogforlag.
Har du nogle erfaringer som du vil fremlægge her på amino?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:06

jmgranner:

Det føles som om at du gerne vil ud med noget. Hvad med at del dine resultater med verden.
opret en video og fortæl om hvordan du gjorde det og fremlæg dine tal ;)

20000 kvalificerede til at ville købe bøger ville være et meget højt.
Jeg tror nok der er en del  som klikker ind med hensigten at gratis læse end at ville købe bogen, jeg prøver også tit at komme på Amazon i en hurtig vending, hvor det var nogle andet jeg søgte efter. En god konvertering høre jeg mange snakker om ligger fra 5% til 10%

Jeg har udviklet 5 webshops til bogforlag.
Har du nogle erfaringer som du vil fremlægge her på amino?

Rolig nu. Læs lige mit indlæg igen. Jeg skriver netop, at dit input er meget velkommen. Nej, jeg kan ikke fremlægge nogle "resultater". Det her er mit første Affiliate-projekt. Jeg pointerer udelukkende, hvad jeg tror på, ud fra alt, hvad jeg har læst om Affiliate, og min egen meget brede viden indenfor musik.

Men jeg vil skam meget gerne dele mine fremtidige resultater med dig og andre Affiliate-Aminoer. Jeg er meget fortrøstningsfuld, når det kommer til dette projekt, men naturligvis har jeg noget at bevise. Vi får se. Jeg vil helt sikkert berette om mine erfaringer på et senere tidspunkt lige her på Amino :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu vil han ikke sælge bøger - men musik - så ikke sikkert dine erfaringer kan sammenlignes direkte.

Amazon er jo alt andet end bøger i dag.

De har så mange forskellige produkter, at vi er rigtig mange, som kører Amazon affiliate program med en mindre/større succes uden at sælge en eneste bog Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:12

Kristian Konradsen:

Nu vil han ikke sælge bøger - men musik - så ikke sikkert dine erfaringer kan sammenlignes direkte.

Amazon er jo alt andet end bøger i dag.

De har så mange forskellige produkter, at vi er rigtig mange, som kører Amazon affiliate program med en mindre/større succes uden at sælge en eneste bog Wink

Jeps, det primære salg vil være musik igennem Amazon (og iTunes), samt musik-relaterede produkter som musikbiografier og koncert-dvd'er, såvel gennem buy-links og text-links som bannere. Jeg skriver selv masser af anmeldelser og informative blogindlæg.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:20

Glemte i øvrigt også en anden feature: Concerts.

Det vil også kunne lade sig gøre at købe koncert-billetter.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)