Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlicitere SEOarbejde til udlandet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Går du også med tanker om at udlicitere SEO opgaven til billig udenlandsk arbejdskraft? Så læs lige, hvorledes jeg i dag har tilskrevet en dansk webshop ejer. Jeg er helt sikkert ikke den eneste, som gør det på den måde!

”Nu er jeg godt nok ved at være træt af dine underbetalte kinesiske SEO arbejdere og deres og dit forsøg på at stjæle linkværdi fra diverse af mine fora. Det bliver slettet så snart, det bliver opdaget – så det er spild af både min tid og dine penge.

Med venlig hilsen

Torben Brighs”

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 10:34

Hej Torben,

Godt gået..! :) Det er sådan det skal være...

Men kan vi ikke lige få lidt baggrundsviden med på vejen? Hvad er der sket, hvad sker der, siden at du er blevet drevet helt derud? :)

vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 12:21

Det har særligt været et bestemt forum, hvor det er tilladt at have link i signatur og profil, som har været særligt plaget af pågældende. I nattens løb var der for mindst 20 gang oprettet en ny brugerprofil, som havde link til den omtalte webshop. Ingen af disse tidligere brugere har haft bidraget med et indlæg eller haft en dansk IP adresse. Disse brugere er blevet slettet løbende.

Medens jeg var ved at slette den sidste ankomne bruger, kom der så lige en bruger mere, som var oprettet efter samme princip og med link til samme webshop.

Jeg har også et andet forum http://forum.halloween-online.dk/ som af naturlige årsager er ganske velbesøgt for tiden. For at kunne oprette sig som bruger på dette forum skal bl.a. svare på et sikkerhedsspørgsmål, det skulle ikke skulle være noget problem for en dansker. Sikkerhedsspørgsmålet har virket ganske effektivt. Jeg bemærkede mig, at der var nogle svenske IP adresser, som havde forsøgt sig med brugeroprettelse uden held – så i går morges deaktiverede jeg sikkerhedsspørgsmålet. Det gav på mindre end et døgn ca. 10 ligegyldig indlæg, som alle har været på engelsk samt ca. 15 nye brugerprofiler. Er slettet nu – og sikkerhedsspørgsmål er aktiveret igen.

Så jeg var morgensur.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:36
Hej Torben,

Now I see :)

De lyder til at være nogle "forbandede" hajer nogle af de drenge! :) aktiver sikkerheds spørgsmålet igen. Og spørg om det her: hvad er danskernes ynglings ret? :)

Også banner du alle dem der ikke svarer Pizza eller shawarma, men i stedet svarer suppe, steg, og is! :)

Eller hvad hed Danmarks bedste, mest kendte forfatter? - her banner du alle dem der ikke svarer Bjarne Reuter! :D

"håber at mit svar løfter humøret og stemningen en smule"

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 13:00

Mehmet Aslan:
"håber at mit svar løfter humøret og stemningen en smule"

Det virker!Yes

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:10

Jeg tror det er ganske almindeligt.

På vores artikeldatabase articoli.dk, er der en polak som er meget flittigt til at komme med artikler selv om jeg systematisk sletter dem.

Det samme gælder et forum som ligger i dvale pt, men her der også nogle fra Polen som er meget aktive. Jeg har gjort det at alle nye brugere skal godkendes før de kan gøre noget som helst. Hvad der undrer mig er at de åbenbart kan komme ude om CAPTHA'en, så det skal der kigges på.

For nogle kunder har vi lavet et simpelt regnestykke som hvad er 2 + 2? Dette kan de fleste danskere svare på, men åbenbart ikke spammerne. Muligvis fordi det er robotter. Et andet tricks jeg derfor eksperimenterer lidt med er at bruge andre navne til inputfelterne. Således ikke at skrive "email" som navn til feltet til emailadressen men i stedet f.eks. "F22".

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:45
Captcha breakers kan købes i bulk - typisk med tusindvis ad gangen, få ganske små beløb. Bare så du ved det :-)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:25

Et sikkerheds spørgsmål på dansk burde holde diverse udenlandske spambots og deres captcha løsende hær på afstand. Som Mikkel skriver så sidder der tusindvis af fattige mennesker som ikke laver andet end at skrive captcha dagen lang. Et godt eksempel på hvor mange der i virkeligheden lever af SEO.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:27

Mikkel deMib Svendsen:
Captcha breakers kan købes i bulk

Det har jeg haft mistanke om.

Utroligt hvad folk vil gøre for noget fuldstændigt nyttesløs linkbuilding.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:37

Cicoor Host & Saas ApS:
Utroligt hvad folk vil gøre for noget fuldstændigt nyttesløs linkbuilding.

Det behøver skam ikke være nytteløst, at bryde captchas :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)