Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Samarbejdsaftale - Kan du lave sådan en?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Sidder du, som har forstand på at udfærdige samarbejdsaftaler, derude - så har jeg MEGET brug for din hjælp.

Vil gerne kunne præsentere mine kunder for en letlæst og forståelig samarbejdsaftale - som så underskrives ved samarbejdets begyndelse.

Kan du hjælpe med at udfærdige sådan en - så hører jeg MEGET gerne fra dig Smile

Arbejdet honoreres naturligvis...

Mange Hilsner,

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:41

Det kommer jo helt an på din type forretning og hvad det er samarbejdet går ud på.

Normalt er det at du leverer varer eller ydelser og de betaler dig............er der mere i det?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:43

Hej Martin,

Jeg har selv lavet nogen for dem jeg arbejder for og der har vi ikke en decideret formel eller skabelon for hvordan denne samarbejdsaftale skal se ud. Jeg sørger for, at skrive ind i den hvad løbetiden er, betalingsbetingelser, hvilke forpligtelser begge parter har overfor hinanden, generelle betingelser - såsom hvis der forekommer misligholdelse af aftalen, så skal der stå hvilke forhold der dermed spiller ind og selvfølgelig hvad selve samarbejdsaftalen går ud på.

Det er selvfølgelig ikke særlig kompliceret, men det behøver det ikke være selvom samarbejdet kan være mange penge værd - hvilket det er med de aftaler jeg laver.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Feb 10
Skrevet kl. 23:43

Hej Claus.

Vi har et lagerhotel og der skal bare opsættes nogle paragraffer med betingelser som f.eks. forsikring, betaling, erstatning, adgang til lageret og hvad der nu ellers kunne være...

Har ikke forstand på det selv, så jeg søger hjælp til det Smile

Martin.

Claus Møller:

Det kommer jo helt an på din type forretning og hvad det er samarbejdet går ud på.

Normalt er det at du leverer varer eller ydelser og de betaler dig............er der mere i det?

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 20. Feb 10
Skrevet kl. 23:46

Hej Kenn.

Tak for input...

Det vil altså sige at du "bare" har taget de ting du finder relevante og lavet det om til nogle paragraffer og så har man gensidigt underskrevet denne aftale?

Vi skal bruge aftalen så både vi og kunden har noget at henholde sig til HVIS der skulle gå noget galt i samarbejdet - så har man samarbejdsaftalen som en rettesnor for hvem der skal gøre hvad i sådan en situation...

Det behøver vel heller ikke være en 400 sider lang kontrakt, mon ikke man burde kunne holde sig til en 4-5 sider ?

Mvh,

Martin B.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 00:01

Martin Brandt:
forsikring, betaling, erstatning, adgang til lageret

Hvis du driver et lagerhotel så vil jeg synes det er vigtigt at du ved hvad det er du har at gøre med. Der må da også være begræsninger på hvad kunden må opbevare og hvad der må foretages i rummet.

Det bedste er at lave en lang liste over de ting som kunden må og ikke må, sortere det så det er i en fornuftig rækkefølge og så bare begynde at skrive derudaf.

Man kunne jo også kigge lidt på hvad konkurrenterne gør............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:29
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 23:15

Tak Hans, jeg har lånt den disposition du har vist til at skrive en samarbejdsaftale med en af mine kunder, og synes den er rigtig god. Mvh, Anne 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)