Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger partner eller supersælger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker nogen gange over hvorfor medarbejdere ikke lægger den samme energi og overblik ind i virksomheden.

Har en virksomhed på 16 år, der har en fornuftig omsætning med en fornuftig avance, men hvor service og tilfredse kunder er i højsædet, men 

er ved at være kørt sur i at medarbejdere ikke tænker lige som jeg selv gør.

Derfor ville jeg gerne finde en person med forstand på kunde opfølgning og servicering, branchekendskab selvfølgelig en fordel, men oplæring kan

finde sted, vi sælger højkvalitetsprodukter hvor der skal kæles for oplevelsen, det er en detailforretning.

Kun seriøse henvendelser.

PS: er indenfor møbelbranchen.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:06

Hvor er vi henne i landet

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:39
Det er i Kolding området. Søren
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Medarbejderne brænder ofte ikke igennem på samme måde som ejeren. Det er nu egentlig meget naturligt. 

Det du kan gøre er at motivere og træne dine medarbejder. På den måde vil du opleve en mere sælgende adfærd, som kunden selvfølglig opfatter som god kundeservice

I vores virksomhed har vi god erfaring med at træne detail butikker til at øge indsatsen, og derved skal bundlinje. Det kunne måske være en mulighed for dig at få en salgstræner til dit personale. Jeg er sikker på der findes en dygtig i dit område. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)