Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prestashop driller,oversættelse til Dansk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået hentet Dansk oversættelse til prestashop, og kan se at dansk er blevet tilføjet (danske flag). Men jeg prøver at oversætte menuer/tabs ved at ændre fra engelsk til dansk, og systemet siger at update is succesfull.. Men de bliver ikke oversat til dansk, stadigvæk engelsk ! hmmm hvad gør jeg forkert?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:25

Nogle gange driller det. En løsning er ofte at manuelt oprette sproget...

Hvis det ikke lykkes er det med stor sandsynlighed problemer med dit tema (hvis du har installeret et). Melder den ikke en fejl besked?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:45

mejse1979:
Jeg har fået hentet Dansk oversættelse til prestashop, og kan se at dansk er blevet tilføjet (danske flag). Men jeg prøver at oversætte menuer/tabs ved at ændre fra engelsk til dansk, og systemet siger at update is succesfull.. Men de bliver ikke oversat til dansk, stadigvæk engelsk ! hmmm hvad gør jeg forkert?

Du skal huske at det er Forkontor du skal oversætte til Dansk. Og hvis det er dit Theme det er galt med kan man gøre det manueltved at bruge da filen fra Prestashop og skifte ud med da filen i dit Theme. Det er dog noget nemere end at skulle oversætte det hele manuelt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 19:47

Hvis du vælger at skifte sproget i menuen "Localization" så er det kun forkontorets sprog du ændrer. Hvis du skal ændre tabs og menuer i bagkontoret til dansk, som det for mig lyder som er det du ønsker, skal du gøre det under "Mine indstillinger" øverst til højre. Der kan du også gøre dansk til standardsprog for alle profiler, hvis du har flere.

/Martin

Tilmeldt 30. Aug 12
Skrevet kl. 21:01

uha, hmm jeg har den nye prestashop 1.5.1.. og har en default theme. Jeg har prøvet at oversætte back office, men får en fejlmeddelse om php konfiguration som ikke understøtter oversættelsen !!!. har prøvet tranlsations af back office og front office, og prøvede at oversætte menuerne gennem menus.. men det kan ikke lade sig gøre...

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:09

For lige at vi snakker samme sprog. Så er det temaet der er med som standard og ikke et tema du har downloadet?

Selvom version 1.5.1 er noget tung at danse med, så er jeg ved at lave en shop færdig om motion i version 1.5. med responsiv theme. Du kan næsten være sikker på, hvis ikke temaet er lavet til version 1.5 så dutter det ikke.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:11

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 30. Aug 12
Skrevet kl. 21:13

jo det er standard theme, har ikke downloadet noget.. jeg får en fejlmeddelse om at maksimere php eller oversætte manuelt.. jeg har prøvet at oversætte manuelt, men det går slet ikke.. øv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)