Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp mod procentdel af omsætning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke lade være med at tænke "Affiliate Markedsføring".

Via en affiliate partner som eksempelvis PartnerAds.dk kan du få solgt varer af erfarne online markedsføringsfolk, mod at de får en procentsats af salget. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 12:02

Man skal indstille sig på at afgive en vis % af ejerskabet. Omsætningen kan jo sjovt nok være høj, uden fortjeneste. Har du over den problem stilling?
Det kan give dig likviditets problemer.

Fra St. Julians
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Marketing Partners Online Skrevet kl. 12:12

Hej Chris,

Jeg vil blot henlede opmærksomheden på vores opslag i Amino Kapital: http://www.amino.dk/kapital/user/profile.aspx?uid=0e444179-b315-410a-a36a-e2933412346f.

Som det fremgår af opslaget søger vi partnerskaber, hvor hver part tager sig af det han / hun er god til, for på den måde at opnå de bedste resultater.

Hvis du er dygtig til at udvælge og sælge tøj, er det muligt, at der findes et godt match mellem os. Vi behøver ikke nødvendigvis have halvpart i projektet, det vil til enhver tid komme an på fordelingen af arbejdsbyrden, parterne imellem.

Vi anser i øvrigt os selv for at være ærlige og redelige mennesker, der altid er ude efter at finde en fair løsning for begge parter.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, såfremt du finder vores profil interessant. Er dette ikke tilfældet, så brug ikke tid på at "besvare" denne henvendelse; det var blot for at gøre dig opmærksom på at vi eksisterer :-)

Uanset hvad, så ønskes du alt mulig held og lykke med dit projekt her fra - vi ved lige præcis hvordan det er at stå og have identificeret et område, vi ved er vigtigt, men som vi samtidig ikke selv har resourserne til at tage os af. Det er ekstremt frustrerende, og som en anden her i tråden siger, er jeg helt enig i, at det er en kæmpe - og stærkt undervurderet - styrke at være i stand til at identificere egne svagheder (og skaffe sig tilgang til hjælp fra andre, hvis kompetenceområde afdækker disse). På den måde opnår man de bedste resultater - det er i hvert fald (også) vores filosofi.

Se bare på Steve Jobs, der helt i begyndelsen fik fat i et decideret IT-geni for at gennemføre sine visioner (ikke at sammenligningen som sådan skal sidestilles med et potentielt samarbejde med os, men dog en fin lille pointe som jeg ynder at bruge når muligheden byder sig) Smile

Venlig hilsen

Nicolai Kostakis, partner i MPO

Texaspoker.dk er hele Danmarks guide til poker. Bliv en del af Danmarks hyggeligste poker fællesskab.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke, som udgangspunkt, at det er nogen dårlig ide, du har gang i.

Men digital markedsføring er mange ting.

Skal du så afgive en procentdel til en PPC / AdWords 'arbejder', såvel en SEO fyr og en CRO dude med videre, så bliver det hurtigt forvirrende.

Nu du er i gang med opstart, så er det måske ikke dumt at kigge på Odesk, Freelancer eller lignende og bare få lidt arbejde lavet.

SEO er jo en marginal sport. De første 70% er som udgangspunkt lige til. Det er jo først når du skal til at kæmpe om de sidste 5-10% af det virkelig kræver en ekspert. Få lidt gang i biksen - så har du også nemmere ved at vælge den rigtige, når I kommer dertil... for de fleste koster 1000+ i timen.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)