Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet ansvarlig for denne Webshop, men aner ikke hvad jeg skal gøre?!?!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er blevet ansvarlig for denne side www.smyqs.com og salget går ikke helt som forventet. 

Så jeg tænkte om er kunne være nogle gode råd at finde herinde.

Er det det nedadgående salg af smykker generelt, er det prisen på varerne, designet eller hvad pokker er der galt.

Jeg håber I vil bruge et par minutter på at kigge på siden og komme med nogle gode råd.

På forhånd tak

Mvh Ida 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 05:59

Hej er det en webshop du har købt?

Det ser nemlig ikke ud til at den har haft nogle danske salg overhoved. I hvert fald ikke mange, siden der ingen anmeldelser er på trustpilot.

Ellers super smukt design. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:26

Hej.

Flot webshop, den præsentere smykkerne pænt jo.

Det svært at sige hvad der spiller ind, vi skal vide lidt mere om din shop.

1. Hvor mange besøgende har du haft de sidste 30 dage fx? 

2. Hvor mange salg har du lavet på de 30 dage?

3. Hvis man søger på smykker eller andet, kommer du så frem i Google - Kan man finde din webshop? 

4. Hvordan markedsføre du dig, hvordan finder man frem til din shop? Er det overhovedet muligt at søge på et søgenetværk og se din shop på side 1? 

Ting du kan gøre for at få mere trafik til din side:

1. Linkbuilding: Skriv nogle blog indlæg dagligt på din side og link internt på din side imellem, link ud til andre sider og sørg for når du skriver rundt på nettet at linke ind til din egen side. Ligesom du lige har gjort her på Amino.

2. Vær aktiv på sociale forums, vær sjov, skriv med folk, fortæl historier og en sjælden gang lav reklame, sørg igen for at linke tilbage til din side.

3. Lav videoer om dine smykker og lig dem op på en youtube kanal, dette vil skabe trafik og give links.

4. Jeg vil få tilmeldt dig Trustpilot og evt. E-mærket og få lavet store logoer som tydeligt viser at din side er et sikkert sted at handle.

5. Mere fokus på hvor sikkert det er handle hos dig, mere fokus på hurtig levering, reklamations retten, gratis fragt og hvad i nu ellers tilbyder. 

6. Brug Google adwords, især nu hvor julesalget starter. Det er her du virkelig kan hente meget trafik for de betalte kliks. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:42

Du mangler unikt indhold. Vareteksterne går igen overalt på nettet og bliver af søgemaskinerne set som dublicate content. Unike artikler til din blog, unikke billeder og unikke videoer på hjemmesiden og til viral markedsføring, vil forbedre din shops salg. Tambou.dk hjælper gerne til med udgangspunkt i mere end 10 års salg af dansk kunstindustri på nettet i Danmark og i udlandet - herunder produkter fra Royal Copenhagen og Georg Jensen.

Se mere her: http://www.tambou.dk/videoproduktion 

Prøv at se denne lille dublicate content af jeres Georg Jensen Daisy ring: http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Fwww.smyqs.com%2Fdefault%2Fdaisy-ring-28023.html

Hvorfor skulle en søgemaskine vælge jeres tekst frem for andres?

Hilsen

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 08:12

Hejsa..

Nej jeg er blot i Master-praktik i virksomheden der kører den. Men du har helt ret, salget gennem de sidste 6 mdr. kan tælles på en hånd, så ville vide om der var noget galt med designet, priserne eller...

Men tak for rosen omkring designet, der har jeg da været lidt medWink

Jeg må bare give dem mere gas med SEO, SEM og SMM

Men tak for svaret

Mvh

Ida

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 08:17

Hejsa..

Mange tak, så er det da ikke designet der afskrækker. Jamen salget kan tælles på en hånd og vi er netop startet SEO, SEM og SMM så vi håber det kan give nogle resultater, for nej, vi kommer ikke frem ved søgning på f.eks designer smykker eller blot smykker Sad

Men jeg har taget dine forslag til efterretning og ser hvad pokker jeg mere kan gøre. Trustpilot og E-mærket er en god idé - tak for den. 

Jeg må jo gå amok med SEO, SEM og SMM det næste stykke tid, netop op til julesalget - der skulle salget jo gerne stige lidt.

Men tak for svaret

Mvh Ida

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 08:19

Hej Michael

Mange tak for svaret, og ikke mindst linket.. AV den var ikke god, jeg taler med design-teamet om det, det er sgu ikke godt nok.

Mvh

Ida

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 09:19

Hej Ida

Der er nogle få ting jeg som potentiel kunde ikke synes bidrager til den positive oplevelse.

Slideshowet på forsiden skifter alt, alt for hurtigt. Jeg hører til den ældre generation, hvilket en stor del af din målgruppe vel også gør, og jeg blir irriteret af det flakseri i slideshowet. Man kan ikke nå at se hverken billeder eller tekst, her hos mig skifter det hvert 3. sekund!

Teksterne på de enkelte produkter synes jeg du skal arbejde mere med. Nogle steder står der næsten intet, andre steder over 500 tegn uden et eneste afsnit. Det gør det svært at læse, og det giver ikke et indtryk af en webshop der er kælet for. Jeg vil gerne have en nogenlunde homogen oplevelse, og samtidig vil jeg gerne overraskes positivt.

Hvis mit indtryk er, at siden er lavet for at give mig en ærlig rådgivning om de enkelte varer, er chancen for at jeg køber meget større. De samme 4-5 ord i overskrift og brødtekst sælger ikke. Og salgssnak på autopilot er decideret skræmmende.

Der er nogle enkelte ord og vendinger i teksterne, som jeg reagerer negativt på. Hvad er f.eks. en 'utrolig præcision' for et ur? Og hvordan kan lige netop et ur have et 'tidsløst design'? (det hedder tidløst)

Men alt i alt er det et flot design og en lækker shop, og det kan blive rigtig godt, hvis der arbejdes mere med detaljen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:38

Hvor mange besøgende på 6 mdr?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 04:55

Hej Petrus..

Mange tak for kommentarerne, de er taget til efterretning. Du har ret i der mangler konsistens på siden og det er noget af det vi arbejder meget på i øjeblikket. 

Mht. Slideshowet bliver hastigheden sat ned en af de kommende dage.

Men tak for kommentarerne

Mvh 

Ida

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)