Jeg synes at det er fedt at du har fundet den livsstil der passer dig, og jeg har også fundet den der passer mig. Du ser tingene fra en vinkel, jeg ser den fra en anden. Og det er jo fint at vi er forskellige, det giver jo nogle mere interessante debatter. Mvh Carsten |
Hejsa, jeg vil da gerne lige give mit bidrag med :)
Jeg startede shoppen Gadgetbasen.dk, da jeg kunne se på det hele at der nok ikke var arbejde efter endt uddannelse, det kombineret med at jeg altid har ønsket at være min egen chef, så tænkte at en webshop var en god start .
Jeg blev færdig udlært og der var alligevel job , så det er som sådan ikke for pengenes skyld. Men nu har jeg startet en webshop mere iphonebasen.dk hvor jeg har lagt mere krudt og penge i shoppen da jeg har lært meget af den første shop.
Jeg har nogle mål og nogle drømme, på det personlige plan og disse indbefatter at jeg tjener en del penge, dette gør dog ikke at det kun er for pengenes skyld, men det er da en væsentlig motivationsfaktor for at yde mere, bedre og grundigere.
Ingen tvivl om at det er useriøst at tænke " hvordan kan jeg blive rig hurtigst muligt" dette vil virksomheden bære alt for meget præg af, og du vil hurtigt køre træt i det hvis( når) det ikke går som forventet.
Det er sjovt at folk starter af forskellige årsager, men jeg har også en klar ide om at ens mål og planer er med til at gøre om man holder ved og kæmper, også når det ikke går efter planen.
De bedste hilsner Michal ..