Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobning, hvor er forældrene?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
WTF! Hvordan kan nogen kalde hende grim og klam? Jamen come on.

Jeg er helt enig med dig, det er næsten ren jalousi! - Jeg kan ikke holde ud at se på sådan noget. En sød pige der går i stykker.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 00:16

Ja det er synd og skam. Da jeg så hende på tv var det dog godt at se at hendes forældre støttede hende.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvorfor ska personens udseende tages med i diskutionen?

Det er da total uvedkommede, for det er vel ikke sådan at folk syntes det er ok at en "grim" person bliver mobbet?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:16
Det handler om vilke værdier vi som mennesker har og hvordan vi ser på vores medmennesker.

feks det virker ikke at som voksen side og tale dåligt om nogen i fjernsynet, feks nogen der har et andet syn på livet feks "dovne robert"

Og derefter forvente sig at ens børn ska afholde sig fra mobning når nogen afviger fra mønstret i skolen.
Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 10:30

Jeg er helt enig i at det er vi vkosne som sætter eksemplet for vore børn. Det bør vi være opmærksom på

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:46

Mange forældre i dag, ved ikke ret meget om facebook ja om nettets muligheder. Jeg har arbejdet professionelt med mobning i mange år og selv i min datters klasse tager vi dette emne op hver gang vi har forældre møder og de er langt bagud. Jeg har givet dem et lille kursus i bl.a. brugen af facebook og jeg er overrasket over forældres holdning. Mange mener, at det må børnene selv ordne, det gjorde vi jo selv i 80-90erne, men nej tiderne er ikke som dengang.

Mobningen er blevet meget mere hård og på min datters skole endte noget mobning i knivstikkeri. 

Mobning skal virkelig tages alvorligt og forældre skulle tvinges til at tage del i deres børns hverdag.

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 11:13

Det er helt rigtig men hvis forældrene generelt var der noget mere for deres børn, ville vi ikke se disse symptomer på facebook. I mine øjne er facebook symptomet og manglende opdragelse årsagen.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er jo ikke sikkert, at forældrene er et hak bedre. Kig på EBs Nationen, Thor Mögers Facebookside, en hvilken som helst facebookgruppe eller Amino. Alle steder finder vi nogle voksne mennesker, der bare vil ødelægge det for andre, og de har sikkert også børn.

Nu har jeg arbejdet med udsatte unge i syv år, og den dårlige adfærd er som regel direkte kopieret af forældrene. Når børn mobber, er det som regel fordi de selv har det dårligt og ikke kan håndtere det, hvilket får dem til at lade deres tilstand gå udover andre. På den måde kunne man måske sammenligne med alkoholikere - ja, alkoholen er et problem, men det er noget andet, er har forårsaget problemet.

Heldigvis kan det brydes, men det kræver, at man hjælper mobberen (og selvfølgelig ofret).

Hej med dig :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:42

Hjælpe mobberen? Nej tak Tommy, den der tankegang mener jeg er helt forkert. Mobberen skal straffes. Er der så bagvedliggende problemer må de derefter løses, men det er vigtigt først og fremst at straffe og derved vise at man ikke accepterer mobning.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:49
Hvilken straf? Og hvem skal sørge for den?

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)