Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke affiliate programmer giver bedst indtjening?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som overskriften lyder vil jeg høre hvilket affiliate program i syntes der giver bedst indtjening?

Jeg viser i dag affiliate reklamer fra en udbyder der pt. har lead kampagner og der mangler nogle kampagne områder som jeg bliver nød til at søge hos andre affiliate programmer for at kunne få dem på hjemmesiderne.

Jeg søger reklamer inden for oplevelser, spisesteder, ophold, transportmidler, rejsebureauer, scooter/ knallert sider og konkurrencer.

Det skal helst være et affiliate program der betaler de fleste kampagner pr. klik eller visning. Evt. klik + lead.

Hvilket program syntes i der passer til mine behov og hvilke affiliate programmer synes i giver bedst indtjening?

Ser frem til at høre jeres mening på dette område.

Mvh. Lasse - www.TjekDanmark.dk

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi - NAMoffers - har da et par gode Danske CPL kampagner der kunne være interessante:

Groupon
Eovendo

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for foreslaget Nordicadmedia! Den ene af de kampagner du omtaler markedsfører jeg pt. i gennem nuværende affiliate partner.

Til de der benytter sig af affiliate. Hvilke affiliate programmer synes i der kommer størst indtjening fra?

Der er efterhånden et hav af udbydere man kan vælge i mellem og vil gerne benytte dem der har høje satser, en bred vifte af kampagner og gerne programmer der afregner pr. klik eller visning. Hvem synes i vil være aktuelle at bruge i denne sammenhæng?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have penge per visning (CPM), så ville et godt udgangspunkt være at kontakte mediebureauer som varetager online markedsføring for det firma du ønsker på din hjemmeside. Hvis mediebureauet ikke har dem, så kan du prøve at kontakte firmaet selv. Men, det kræver MANGE besøgende og ekstremt gode analyser at køre gode CPM kampagner.

CPC er der jo altid Google Adsense.

I min verden bliver CPC hurtigt noget kedeligt noget, der er ikke nok penge i det og de kampagner man kan få er oftest ikke særlig gode. 

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vil jeg prøve at kigge videre på.

Jeg har en liste med et hav af affiliate programmer man kan benytte, men vil ikke tilmelde mig alle sammen når det kun er en enkelt affiliate partner eller 2 jeg er på udkig efter. Derfor vil jeg høre hvilken partner i synes der kan betale sig at vælge på det område?

Skal det f.eks. være Euroads, Partnerads, Tradedoubler, Netboosteraffiliate, Adsense, Smartrespons eller hvem har i størst indtjening fra månedligt?

Reklame kampagner er selvfølgelig forskellige fra udbyder til udbyder, men generelt set. Hvilke programmer har i bedst erfaring med?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg sætte mere fokus på at skrive nogle gode artikler indenfor dit emne, som indeholder affiliate links. Fx artikler om Lalandia og lignende.

- Alexander Larsen

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for links dem kigger jeg videre på.

Artikler er i tankerne Alexander og en god idé. ;) Først vil jeg bare gerne finde en udbyder der har flere kampagner inden for sidens kategorier. Helst betaling pr. klik men lead benytter jeg også i nogen situationer. Man kan finde nogen enkelte kampagner der er relevante i forbindelse med oplevelser og spisesteder, men vil gerne have et større udvalg. Derfor søger jeg lidt bredt og håber på nogen ved hvilken side der har mange kampagner inden for kategorierne.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)