Hej Amino'er! |
Hej Emil,
Se følgende link:
Hej Amino'er! |
www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i!
Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!
Du kan logge ind på din paypal og under punktet "min konto" vælge LØSNINGSCENTER (anden linie fra oven) så er der under løsningscenter en stor knap - BESTRID en transaktion for de tilfælde at du f.eks ikke har modtaget din vare, eller fået en forkert vare. vh |
Hej igen! |
Gør præcis som foregående skribent forklarer. Det er nu sælger som har bevisbyrden for at du har modtaget varen (ved at fremsende PayPal et track-and-trace nummer på pakken). - Kan sælger ikke det, bliver dine penge returneret til dig inden for en given tidsfrist. Hvis du har spørgsmål, så send mig en PM :-) Så skal jeg se hvad jeg kan gøre. mvh, Sami Hådell (Sales Executive, PayPal Scandinavia) |
Hej Sami! |
Hvad gøf i, i de tilfælde hvor afsender har hævet pengene fra hans konto? :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
eller for den sags skyld at sælger har sendt en tom pakke? så nytter det jo ikke noget at bevise T&T hvis pakken var tom... |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
I mit tilfælde, har jeg bare ikke modtaget nået som helst. Sælgeren virkede meget troværdig inden jeg købte min vare. Men nu virker han ligeglad. |
Ja, lige præcis... :)) Paypal må da alligevel miste en del penge på det her? Ps. Dette er på ingen måder nogen kritik af paypal, som jeg forresten synes tilbyder et super godt stykke betalings-modul til webshops...! - jeg vil bare gerne forstå, hvordan paypal kan tilbyde sådan en "fantastisk" garanti...? :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.