Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe forskel på Adwords og Analytics tal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er snart ved at rive håret af mig selv over Adwords og Analytics, så jeg håber, at der er en venlig sjæl som har stor viden på dette punkt.

Der må simpelt hen være noget galt med min adwords eller analytics opsætning, da tallene slet ikke passer sammen.

Kigger jeg over den seneste måned, så har en annonce på Adwords givet ca 898 klik, men når jeg så kigger i analytics under Annoncering -> Kampagner står samme annonce til kun at have givet 126 besøgende. Resten af skidtet kører den ind under organiske besøgende.

Hvordan kan det være, at den fejler så meget. Noget må jo være rigtigt, siden at den sporer nogle af reklamerne.

Det drejer sig om min kunstside www.maleri-online.dk 

Håber der er én som kan hjælpe :O)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:38

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 18:48

Hej Mickel

Tak for dit svar. I mellemtiden har jeg selv siddet og rodet med, hvilke annoncer som fejler, og jeg tror du har ret!

Nu er jeg så bare meget i tvivl om, hvilken side jeg skal indsætte i adwords!

For hvis jeg nu fx tager min forside som egentlig hedder:

http://maleri-online.dk/sites/Maleri-Online/pages/galleri/malerier/

Så går den automatisk over på:

http://maleri-online.dk/sites/Maleri-Online/pages/galleri/malerier/#=undefined&malerier_startpage=1&count=15

Hvis jeg prøver at kopiere dette link og indsætter i browseren igen, går den over på:

http://maleri-online.dk/sites/Maleri-Online/pages/galleri/malerier/?=undefined&malerier_startpage=1&count=15#malerier_startpage=1&count=15&malerier_startpage=1

Det er som skruen uden ende :S

Er jeg helt lost, og bliver nødt til at bruge programmeringstimer på at få lavet min webside?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:06
Hej Andreas,

Gamle ven! :)

Til når du på et tidspunkt får styr på det med redirects: Adwords måler antal klik, Analytics måler besøgene! :) Der kan derfor stadig være en lille forskel, også selvom at du har elimineret alle redirects...

Held og lykke med det :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 20:14

Halløj Mehmet

Det kan vi godt blive enige om, men vi kan vidst også blive enige om, at 898 kontra 126 er forkert! Smile

Hyg dig.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:25
Det er en astromisk forskel, yes :) det bør blive rettet op i takt med at du får styr på hvordan de forskellige sider linker til hinanden! :)

Ps. Inspireret af din drivkraft og motivation, besluttede jeg mig for at starte noget op selv... :) so far, so goooooood! ;)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 22:30

Det er da kun fedt hvis jeg har givet dig inspiration til at starte op selv.

Ja, nu må vi se om jeg kan finde ud af de links. Som nævnt tidligere, så er det mig lidt af en gåde!!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 10:31

Johannes Helleland:

Hej Johannes, tak for linket. Fik også læst artiklen, men synes desværre ikke at den beskrev hvad man skulle gøre, hvis fx gclid ikke dukker op i ens URL. Prøvede adwords-hjælpeteksten og der stod, at autotagging som standard altid ville være slået til. Jeg har i al fald ikke slået den fra, men det fede ved Adwords-hjælpeteksterne er også, at de ikke fortæller, hvor man kan kontrollere om det er slået til/fra, hehe. Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)