Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion og business i Polen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg hedder Thomas og sidder i Warszawa og har gjort det i mange aar. Jeg er tilknyttet

et netvaerk af Interim Managers og andre som er gode folk som baade kan tage opgaver fra

Danmark og kan levere opgaver til jer. Vi kan tage en snak over Skype hvis dette har interesse,

min Skype adresse er thomthej og jeg er typisk online alle hver dage mellem 6-8 og 9-18 samt

i weekenden.

Mange venlige hilsner

Thomas

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 08:58

Jeg kunne godt tænke mig og høre lidt om erhvervsklimaet i Polen, er det let eller svært og afsætte produkter.

Hvordan er det med renvand er der nok af det eller

Jeg overvejer og starte noget i Polen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Hej

Jeg har lavet business i Polen i mere end 15 aar. Klimaet er vaesentligt forbedret, specielt

i de store byer. Hvis du skal starte i Polen er Warszawa det bedste sted at starte, da her har mange

folk penge til at betale for god kvalitet. Om det er let at starte, den er svaer at svare paa, men du skal

regne med det tage laengere tid end hvad du er vant til og det er dyrt at starte, plus polakkerne er en

smule mere skeptiske. Men en tommelfinger regel er at det tager dobbelt saa lang tid koster dobbelt

saa meget (totalt set), men du tjener 5 gange saa meget for samme indsats set i forehold til DK. Dette

er naturligvis meget generelt.

Rent drikke vand. De fleste drikker flaskevand og mange drikker af hanen, med eller uden vandrenser.

Jeg drikker ikke af hanen, da det er meget kloret og IKKE rent.

Men vi kan godt Skype om det. Jeg er paa Skype (thomthej) fra kl 11:00.

Mange venlige hilsner

Thomas

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:20

Hey.

Det er meget normalt at koge vandet end det bliver drukket. Dengang jeg var dreng, så fik jeg varmt saftevand. Mine bedsteforældre bor i dag i Århus og de koger stadig vandet inden de drikker det. Alternativt drikkes flaskevand.

Det ville undre mig meget, hvis nogen i Polen drikker vandet direkte fra hanen, medmindre det er ude på landet. Vandet i storbyerne er simpelthen for ulækkert :-)

Det samme gælder vandet i KBH C ;-)

VH. Grzegorz Nowak.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41

Hej

Du har helt ret, dog er der stadig folk som drikke fra hanen, men naturligvis ikke mange.

Vandet i storbyerne, naesten alle steder i verden er ikke godt. :) Saa jeg er helt enig.

Mange venlige hilsner

Thomas

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 11:09

Det rene vand var nu også ude på landet jeg tænkte på

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Hej igen

Det er jeg klar over, men der er desværre stadig folk i byerne som drikker fra hanen.

Så en løsning med drikkevandsrensning ville være go her i Warszawa. Man kan købe

nogle af dem i de store supermarkeder, men service delen er dårlig, specielt når man

skal købe et nyt filter. Jeg bor her og har prøvet det, ikke nemt :)

Personligt drikker jeg kun flaske vand og det er BIG business i Polen.

Jeg har arbejdet en del med Naturhuset fra Munklinde som har en sådan renser,

men det blev ikke rigtigt til noget, men der er stadig plads hernede til sådan en

løsning. 

Jeg ønsker dig en god dag og fortsat en god weekend.

Thomas

Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  De Blå Mænd Skrevet kl. 16:15

Thomas Thejlade:

Jeg er tilknyttet

et netvaerk af Interim Managers og andre som er gode folk som baade kan tage opgaver fra

Danmark og kan levere opgaver til jer

Kan du fortælle lidt om hvilke typer opgaver der er tale om? 

De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:59

hejsa

jeg har et produkt som der er verdens patent påv, og som bruges af alle der bruger en pc.

jeg er igang med at få den ud i hele europa og asien, håber du kender nogle eller måske dig selv

stor avance på produktet, billig i indkøb og salg og så virker det

se mere info på

www.wristease.dk

skriv til mig på varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)