Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke SEO optimerings muligheder er der

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria:
synes jeg har prøvet med tags, meta osv og nogle plugins. men hvad mere kan gøres. tager gerne imod tips og gode råd.

Du mangler at lave gode sidetitler, der er ikke grund til at lave meget andet SEO før de er på plads :-)

Frank Hellerup Madsen har lavet et godt blogindlæg om emner her:
http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/archive/2011/01/13/skriv-f-230-ngende-titler-og-meta-descriptions.aspx 

Og så kan du starte med at lave et link i din signatur her på Amino, så får du ihvertfald Google gjort opmærksom på dit site.
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx 

De bedste hilsner
/Brian

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:57

Tusind tak alle sammen, det vil jeg tage til eftertanke.

hmm gode titler, menes der ?

venlige hilsner

Maria

Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29

husk du skal have skrevet 25 indlæg her på amino.dk før du kan få vist dit signatur links eller vis ønsker vises med det samme før 25 indlæg kan du også blive amino.dk plus medlem så vises signatur links med det samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Oct 12
Skrevet kl. 19:40

Det vidste jeg ikke, tak for oplysningen.

Men hvad gør den helt præcis. Har lige været inde og læse om det. Kan ikk se hvad det har med google at gøre ?

Det jo kun amino bruger der ser det hver kan jeg smider et indlæg. er det korrekt forstået.

Kun 25 indlæg, er du sikker lyder ikke til at være særlig mange.

MED VENLIG HILSEN

Maria

Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maria:

Det vidste jeg ikke, tak for oplysningen.

Men hvad gør den helt præcis. hvad fordelen egentligt.

her er forklaring omkring links http://www.ktj-media.dk/faq/fagord/linkbuilding/

husk signatur er det samme altså man gør opmærksom på ens hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Oct 12
Skrevet kl. 00:26

Tak for det, pænt af dig. :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Oct 12
Skrevet kl. 12:21

Tak Thomas, meget interessant læsning, må jeg indrømme. smed også lige en kommentar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

En ting der virkelig giver meget er indhold. Du er allerede i gang med at skabe det, men hvis jeg var dig ville jeg virkelig arbejde hårdt for at skabe en masse godt kvalitets indhold. Altså mange flere af dine gode opskrifter. Dette er ikke direkte seo, men det vil indirekte hjælpe dig til bedre placeringer og mere trafik. Er indholdet godt vil folk linke til dig, og den vej også hjælpe dig med dine placeringer i google.

En af de ting der har hjulpet mig mest på min egen sider, er netop at skabe en masse godt indhold.

Tilmeldt 10. Oct 12
Skrevet kl. 14:56

Nu hvor vi taler om titler osv.

hver gang jeg opretter en ny side og skriver det der nu en gang skal skrives, så lige nedenunder hvor der står som overskrift: "Wordpress SEO af Yoast" der står noget med snippet preview,  fokus nøgleord, SEO titel, meta beskrivelse osv. øhm, spørg  dumt nu, ikke kast noget efter mig vel, men hvad skal jeg bruge det til helt præcis ? jeg mener hvordan udfylder jeg dem korrekt, hvis jeg nu f.eks skriver om en opskrift på en Æbletærte md creme. Hjælp sgs.

vh

Maria

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)