Det opfylder WordPress til fulde - og er nok endda det, der bedst dækker dit behov. Mange tror fejlagtigt, at WordPress primært er et blog-system. Sådan har det været tidligere, men WordPress er nu blevet ekstremt populært til det, du kalder en "egentlig hjemmeside" - blandt andet på grund af brugervenligheden og muligheden for at tilpasse siden 100 % til dine ønsker. |
Hej Kathrine,
Hvis du er interesseret i noget andet end Wordpress, så kan jeg sagtens skrue et site samme til dig, baseret på Joomla CMS? Jeg må indrømme, at jeg også først læste det som at du var interesseret i et Wordpress site - men der er heldigvis mange andre måder at lave det på!
Hvis du er interesseret, kan jeg smide dig et par forslag & pris på en opbygning af et site i Joomla, med udgangspunkt i dine ønsker om at ville have sider indeholdende sider til "About", "Contact", "Blog", "Portfolio" samt link til de sociale medier du måtte ønske!
Og inkluderet i prisen når jeg tilbyder sites til kunder, er naturligvis altid uddannelse i brugen af Joomla, så du er selvkørende efterfølgende!
På http://www.secondlevel.dk/referencer.html kan du se nogle af de andre sider jeg har lavet - måske de kan give dig et fingerpeg om hvad jeg kan levere dig :)