Jeg er en splinterny bruger her paa Amino, og jeg har oprettet min bruger (paa opfordring af min bror), da jeg staar i et lille dilemma:
Jeg studerer pt. fashionmarketing & textile design i London, og som et forsoeg paa at launche mig selv, har jeg oprettet en blogspot, en facebookside og twitter account. Det har hele tiden vaeret i mine tanker, at jeg ville have en hjemmeside med en online portfolio, men da jeg for nylig er stoedt paa et kapacitetsproblem med min blogspot, har jeg brug for hurtigst muligt at faa hjemmesiden op at koere. Det drejer som et rimelig simpelt layout med nogle forskellige features i form af about, contact details, blog, portfolio link til facebook osv.
Det du beskriver der, lyder umiddelbart som noget du hurtigt ville kunne løse med wordpresscms? :) hovedparten af dine ønsker til funktionalitet er standard i wordpress... Hvis du læser lidt op på det, så er du hurtigt kørende :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Ja, til det du beskriver vil jeg også anbefale dig at vælge en WordPress løsning. Det er både billigt og hurtigt at sætte op og du behøver intet kendskab til HTML, PHP osv. for at installere det, 1-click-install gør det hele for dig. En opdatering af dine permalinks, installation af et par plugins ins og et flot tema så har du en rigtig godt udgangspunkt.
Skal den være på engelsk kan jeg anbefale at du vælger HostGator som webotel - der har jeg selv alle mine udenlandske sider liggende og har aldrig problemer :-)
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
DKK 299 / Måneden. Inklusiv wordpress i danske eller engelsk. Valgfrigt tema fra www.woothemes.com. Gratis opdateringer. Inklusiv 6 timers opsætning og tilpasning. 2*1 times undervisning via teamviewer & Skype.
Hvor er det skoent at se saa mange tilbud - og ikke mindst saa hurtig respons! Desvaerre ser det ud til, de fleste antager, at alt jeg har brug for er en blog paa en Wordpress template. Ideen er fin, og jeg vil da helt klart foretraekke udseendet af Wordpress frem for Blogspot, men jeg har brug for en egentlig hjemmeside, hvor hovedindholdet er en portfolio, som skal vaere nem at overskue - og nem for mig at uploade nyt indhold til. Aendrer det noget i forhold til de tilbud, jeg har modtaget?
Jeg har sendt en privat meddelse til dig, kan lave en billig, overskuelig og lækker hjemmeside til dig. Du kan få fat i mig herinde på amino eller på mail: joachim_ratm@hotmail.com