Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man regne med gennemsnitmig placering i analytics?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger på doro mobil i en browser, ligger telecall.dk som nummer 5 men ifølge analytics er den gennemsnitlige placering nr 15.

Er der nogen som kan fortælle hvorfor?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:49

er det fordi den tager engelske google.com version

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:22

Mange tak for svar.

Kan man vælge den danske google.dk i stedet?

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 08:41

Når du siger det ifølge Analytics er nr 5, er det så i menupunktet "Søgemaskineoptimering"? Disse data er ret upræcise.

Du har behov for at spore præcis hvilken placering dit site er, når brugerne klikker ind, kun på den måde får du de mest præcise data.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:03

webanalytiker:

Når du siger det ifølge Analytics er nr 5, er det så i menupunktet "Søgemaskineoptimering"? Disse data er ret upræcise.

Du har behov for at spore præcis hvilken placering dit site er, når brugerne klikker ind, kun på den måde får du de mest præcise data.

Når jeg søger via en browser får jeg samme resultat som i Rank Tracker.

Det er menupunktet "søgemaskineoptimering" som du skriver der giver et andet resultat. Ærgeligt at disse data ikke kan bruges til noget.
Det var smart hvis det virkede

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:58

Du får jo besked i referer-feltet, når besøgende kommer fra Google, både søgeordet, men også placeringen på netop den søgning.

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 09:59

Og så er der også personlige søgepræferencer, der kan ændre på hvordan søgeresultaterne vises, derfor kan du godt være på placering 10 ved en bruger, nr. 7 på en anden, på grund af hvad de har sagt til Google de synes er godt eller skidt (som fx 'fjern fra mine søgeresultater'-knappen)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:05

David Leonard:
Du får jo besked i referer-feltet, når besøgende kommer fra Google, både søgeordet, men også placeringen på netop den søgning.

Hvor ser du referencer?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:08

David Leonard:
Og så er der også personlige søgepræferencer, der kan ændre på hvordan søgeresultaterne vises, derfor kan du godt være på placering 10 ved en bruger, nr. 7 på en anden, på grund af hvad de har sagt til Google de synes er godt eller skidt (som fx 'fjern fra mine søgeresultater'-knappen)

Når jeg søger efter placering, har jeg altid privat browsing slået til. Ellers har du ret i at man ikke kan regne med placeringen

Tilmeldt 10. Sep 12
Skrevet kl. 10:25

Variablen cd i refererstringen er placeringen. Q er strngen der blev søgt efter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)