hey jeg lavede for flere år siden et forum, bare for sjov. nu var jeg tilfældigvis så inde for at kigge på det, her fornyligt. der har været en stigende tendens i enkelte tråde, til at medarbejdere ved store firmaer i danmark, har udleveret deres ledelse, og fortalt nogle ting som mange ville mene var fortrolige, men disse slibrige detaljer, er nu frit tilgængelig for offentligheden, såfremt man kender det forum, og af den grund har jeg ikke nævnt den her, ved link. kan jeg på nogensomhelst måde, blive gjort ansvarlig for hvad folk poster i et forum, bare fordi det er mig der ejer forummet? der står i regler og betingelser, at jeg fralægger mig ethvert ansvar, og hvad folk poster, er på egen kappe.. kan jeg få problemer?? |
slibrige detaljer
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
hi eksempelvis er en leder fra en så stor virksomhed, hvorfra jeg absolut ikke ønsker sagsanlæg fra, blevet hængt ud for dårlig ledelse. det ser for mig ud som om at vedkommende har fortalt om indlægget til kollegaerne, hvorefter 6 forskellige personer, hver er kommet med deres udlæg om hvorfor denne leder skylle fyres, ha tæv, hans bil skulle ha ødelagt bremserne, osv. osv. - der er nogle helt specifikke detaljer om denne leder, som absolut giver ham et forklaringsproblem, såfremt hans foresatte læser tråden.. mit spørgsmål... har jeg et problem med et sådant forum? trådenes navn, ligger måske lidt op til ris, angående ens arbejdsplads. |
Jeg vil dog sige at sådan noget som opfordring til hærværk, ligesom sabotage af en bils bremser med hensigt til at skade person eller slå denne ihjel, tangerer til at politiet burde informeres. Tænk nu hvis der pludselig er en som føler sig inspireret og gør det. Så kan du efterfølgende sidde med tanken om at du faktisk på forhånd havde hørt "alarmklokken" ringe. MEN, uanset om det er dit ansvar eller ej, så skal du være forberedt på at den pågældende virksomhed vil komme efter dig hvis ledelsen en dag skulle få fingre i den. Selvom det ikke er dit ansvar, så vil de se det som værende din side og det kan potentielt gå hen og blive en kedelig omgang før de opgiver. |
Hvis vi er ovre i opfordringer til sabotage, potentielt drab, vold mv ![]() ![]() ![]() Så kunne du som ejer af siden også vælge, at slette de tråde hvor du mener der bliver gået over stregen. Det vil også få dit forum til at fremstå mere seriøst hvis der ikke er tråde med opfordring til ovennævnte. |
hi Tak for de mange svar, - jeg må ærligt indrømme at jeg har skidt 2 grønne grise i nat, så her til morgen har jeg valgt at tage siden offline. jeg vil lige ha styr på mit, inden jeg eventuelt genåbner siden. men..... det irriterer mig voldsomt ,at jeg er blevet nødt til at gøre dette, men tør simpelthen ikke andet. det triste er, at det åbenbart lokker folk til, kan se at besøgtallet ligger på rundt 1000 mennesker om dagen, så det er jo trist.. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)