Hvis du tager backup hver time, så er det vel lige meget om du mister din harddisk? :)
Nej, fordi jeg skal have muligheden for at kunne tilgå min computer hele tiden - så hvis en disk går - og jeg skal bruge tid på at sende harddisk osv ind - det har jeg ikke muligheden for.
Ville være det samme at sige, som at en server går ned, selvom man har backup, vil man stadig få nedetid, pga. restore af data :P
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Du burde måske overveje at ligge din data et andet sted, end din egen computer så ;)
Med Time Capsule restore muligheden, så skal jeg max bruge én time, på en helt ny harddisk, hvis den gamle den går ned - men hvis man sidder og venter på at den gamle skal sendes ind, ombyttes osv., så tager det selvfølgelig lidt længere tid :D
Du burde måske overveje at ligge din data et andet sted, end din egen computer så ;)
Med Time Capsule restore muligheden, så skal jeg max bruge én time, på en helt ny harddisk, hvis den gamle den går ned - men hvis man sidder og venter på at den gamle skal sendes ind, ombyttes osv., så tager det selvfølgelig lidt længere tid :D
Jeg bruger time capsule, og jeg gemmer mit data på den, amazon, egen storage server, NAS, og rackspace - men derfor skal jeg alligevel have fat i en ny harddisk ;) Og 1 time er også meget nogle gange.
Jeg anbefaler OCZ Vertex, eller Samsung 830 series - Du kan også tage intel - det er selvfølgelig op til dig, bare husk backup, uanset hvilken du tager, og god idé at slå trim support til