Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SSD til Macbook pro mid 2010

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tager backup hver time, så er det vel lige meget om du mister din harddisk? :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:21

Selvfølgelig - det er aldrig sjovt at ens hardware går ned.

Har jeg aldrig før hørt om problemer med Intels 520 serie som du beskriver, så derfor undrer det mig bare lidt :-)

Man kan selvfølgelig være uheldig at få en dårlig produktionsserie eller lign.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:21

ChucK:

Hvis du tager backup hver time, så er det vel lige meget om du mister din harddisk? :)

Nej, fordi jeg skal have muligheden for at kunne tilgå min computer hele tiden - så hvis en disk går - og jeg skal bruge tid på at sende harddisk osv ind - det har jeg ikke muligheden for.

Ville være det samme at sige, som at en server går ned, selvom man har backup, vil man stadig få nedetid, pga. restore af data :P

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 1. Jul 05
Skrevet kl. 13:25

Du burde måske overveje at ligge din data et andet sted, end din egen computer så ;)

Med Time Capsule restore muligheden, så skal jeg max bruge én time, på en helt ny harddisk, hvis den gamle den går ned - men hvis man sidder og venter på at den gamle skal sendes ind, ombyttes osv., så tager det selvfølgelig lidt længere tid :D

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 13:45

ChucK:

Du burde måske overveje at ligge din data et andet sted, end din egen computer så ;)

Med Time Capsule restore muligheden, så skal jeg max bruge én time, på en helt ny harddisk, hvis den gamle den går ned - men hvis man sidder og venter på at den gamle skal sendes ind, ombyttes osv., så tager det selvfølgelig lidt længere tid :D

Jeg bruger time capsule, og jeg gemmer mit data på den, amazon, egen storage server, NAS, og rackspace - men derfor skal jeg alligevel have fat i en ny harddisk ;) Og 1 time er også meget nogle gange.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 13:54

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 1. Jul 05
Skrevet kl. 13:58
Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:15

Jeg anbefaler OCZ Vertex, eller Samsung 830 series - Du kan også tage intel - det er selvfølgelig op til dig, bare husk backup, uanset hvilken du tager, og god idé at slå trim support til

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)