Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har en webshop vi ikke selv har tid til at drive.. Derfor søger vi en...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Mahyar, så fik vi da skrevet en hel del frem og tilbage via mail. Men når du bliver spurgt ind til et par vitale emner (min sikkerhed udi honorering, AdWords-budget, osv.), så ophører du med at reagere på mine mails.

Gad vide hvor seriøs du egentlig er?
Min umiddelbare tanke er, at du vil lokke en eller anden til at få din webshop banket godt og grundigt op i omsætning og på Google, men undlade at honorere indsatsgiveren.

Jeg har intet belæg for mine frygtsomme anelser/beskyldninger, men ud fra din (manglende) reaktion på de mails jeg sender til dig, kan jeg desværre ikke tro andet. Sorry.

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 68
Fra  iBixen Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet rigtig mange henvendelser og jeg beklager hvis der er nogle vi ikke har fået svaret på tilfredsstillede vis.

At jeg ikke skulle være seriøs, har du som du skriver, intet belæg for. For rette vedkommende vil der blive lavet en skriftlig aftale som naturligvis kan godkendes af advokat eller revisor.

Venlig hilsen

Mahyar

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædeligt at der er ren mel i posen, men i dine mails foregav du blot at der var udsigt til et samarbejde, men jeg blev dog lidt "underlig til mode", da du ikke reagerede på mine indgående spørgsmål.

Nå, men jeg håber da at du har fundet/finder en der kan hjælpe dig Wink

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det er da en pæn webshop i ibixen.dk i har det er da en meget god chance for det give en masse lærerigt hvordan man driver en webshops og chancen for overskud den ser rigtigt godt ud synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså jeg har ikke fået svar :P

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)