Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartner

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Holm:

Undskyld men hvad ved du om hvor selektiv jeg er?

Du kender intet til personen, og siger alligevel du er selektiv i mens du prøver at overbevise fremmede til at signe op hos dig? er det at være selektiv?

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 02:21

ClausKoch:
Du kender intet til personen, og siger alligevel du er selektiv i mens du prøver at overbevise fremmede til at signe op hos dig? er det at være selektiv?

Hold da helt op - du er så opslugt af fordomme at du tror du ved ting. Sagen er at jeg hverken behøver eller vil overbevise nogen om at de skal signe sig op hos mig. Ja jeg leder efter kvalificerede mennesker, men det betyder ikke at jeg ønsker at arbejde sammen med alle mennesker jeg taler med - ligesom en traditionel virksomhedsleder nok heller ikke ansætter alle der søger.

Jeg kan sagtens invitere mennesker jeg ikke kender noget til til en præsentation. Det betyder dog ikke at de bliver signet op. Sagen er - at folks baggrund i min forretning ikke har nogen som helst betydning for deres kvalifikationer. Jeg går efter mennesker med den rigtige personlighed, livsindstilling og udviklingspotentiale. Ting jeg ikke kan se ud af et CV og ting som jeg heller ikke kan vurdere ud af en email eller et web forum. Den vurdering tager jeg når jeg har folk foran mig og samtalen viser om de har det jeg leder efter. I løbet af samtalen kan der så ske flere ting - nogle vil sige nej tak, nogle vil jeg sige nej tak til og andre igen siger vi ja tak til hinanden. Derfra er det så ligegyldigt om personen er sælger i netto, på en campingplads eller Senior Manager på Hilton - Det interesserer mig ikke. Jeg er interesseret i hvad personen kan blive til.

Så jo jeg er selektiv, forskellen er nok bare at du ikke kan følge med på mit spor fordi at jeg tør tænke ud af boksen og sætte mennesket forest :)

Fra Give
Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Imagine Skrevet kl. 05:57

Hi Isun

I am working on one app idea right now and I have most of the things ready, so I am looking for a app programmer and a communication person to follow up on the idea to our partners.

Please send me some info regarding your background and skills if you are interested.

Bjarni Kr

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 19:57

Hahaha

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)