Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso, erfaringer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogle som har erfaringer med et godt inkassofirma ??

Jeg har før brugt DKS eller Dansk Kreditorservice, som de hedder.

Mine erfaringer med DKS er, at de ikke følger op på sagerne. Da jeg konfronterede vores konsulent og forklarede, om de ca. 20 sager som er blevet sendt ind til dem for over en år siden, som der ikke er sket noget med, fortalte hun, at deres konsulenter jo havde besøgt kunderne. Jeg mener bare, at hvis man er inkassofirma, må succeskriteriet være at inddrive så mange penge til sine kunder som muligt. På mine ca. 20 sager er der på over et år inddrevet kr. 0,- !!

Jeg har på 7 sager tabt ca. 50.000,- da firmaerne er gået konkurs i den tid de har været til "inkasso" hos DKS. Det er vel at mærke sager, hvor der er gået over et år, fra jeg meldte sagen ind og til firmaet er gået konkurs.

Jeg har bedt om, at vi stoppede samarbejdet, da jeg er en dybt utilfreds kunde. De svarede, at alle sager, som jeg ville stoppe skulle jeg betale for de omkostninger de havde haft ved indrivning af penge. Nu har de jo bare ikke inddrevet nogle penge til mig og har intet gjort i sagerne. I min optik burde man nok afslutte et forhold til en utilfreds kunde på en ordentlig måde.

Jeg har derfor brug for et andet firma og leder efter nogle med gode erfaringer.

 

Hilsen Tommy, RenKloak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for hjælp fra en revisor, jurist eller måske en advokat? Så klik her og få 3 gode og uforpligtende tilbud fra Ageras. 

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta' et kig på www.neminkasso.dk, det er drevet at Advokat Jakob Tøjner der vidst også er ekpert-blogger herinde!

Med Venlig Hilsen

Anders

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Mit advokatkontor kan godt være dig behjælpelig med at inddrive midlerne.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 25 59 38 48 eller på jorgen.bender.pedersen@magnussonlaw.com

 

Mvh

Jørgen

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er også tidligere kunde hos dks og ja jeg føler mig også godt bondefanget af dem!

Vi bruger selv tcms/transcom som er en no cue no pay løsning for dig. 

Jeg har ikke statistik over hvor gode de er til at inddrive penge, men jeg kan da se at der kommer nogen, på min konto med jævne mellemrum. Det har været den bedste løsning jeg har kunnet finde, flere af mine samarbejdspartnere bruger også deres service. 

Husk at lav en anmeldelse af din erfaring med dks.dk på trustpilot.dk :) 

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tommy - Hvorfor går du over åen efter vand i en tro på, at andre skal løse dine problemer?

Jeg har mange års erfaring med, at lade sælgeren ordne mellemværendet med kunden.

Ingen kender kunden så godt som sælgeren, der i øvrigt heller ikke bør have sin provision, hvis kunden ikke betaler.

Og skulle du i denne situation få tanken, at sælgeren jo er dig selv, så er det jo igen en af de situationer, hvor pegefingeren er seconderet af tre andre fingre, der peger på dig selv.

Det er en meget vigtig del af salgsarbejdet, at kunne "spotte" kunden rigtigt og at man som sælger også tager ansvar for den del af salgsopgaven, der foergår efter at varen er leveret!

Og skulle du så alligevel komme i en situation, hvor en af dine kunder kommer i vanskeligheder, så hjælp ham i et positivt samarbejde.

Alt for ofte bliver en manglende evne til at betale tolket som en manglende vilje til at betale.

Til det er der kun at sige, at køber man varer og ydelser i en situation, hvor man på forhånd ved, at man ikke kan betale, så sker det i ond tro er lig med bedrageri.

Hilsen Hans, BottleNeck

Fra Aars
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med at bruge Dansk Kreditor Service !!

Se diverse indlæg på TrustPilot.dk  

De lover en masse men er intet værd for små selvstændige.  De kræver bare flere penge ind fra deres brugere.. 

Rent svindel og  BLUFF FIRMA..   

ring gerne så vil jeg give hele min Historik,,    Det er blot en flok smarte advokater og kontor folk der sidder og suger penge ud af et i forvejen trængt erhvervsliv...  

Løgn og svindel det er det de er gode til .. og desværre ser det ud til at der hele tiden er nogen nye der falder i deres Fælder...   

trist, trist,,,   og jeg er selv en af dem...  

Pis.. 

Niels M. Christensen

tlf 30427040

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tilbyder sig af alt muligt "godtfolk", om det er bureauer eller advokater, og hvad de end kalder sig, og hvad de ens truer med. 

Lige såsnart debitoren ikke betaler, og der opstår det der i juridiske kredse kaldes en "tvistsag", så opgiver mange af dem, eller du kommer selv til at betale "hele gildet" eller mere.

Brug istedet www.domsstol.dk og kør dine egne sager selv.

Så slipper du også for, at såfremt en af dine debitorer, skulle være så "uheldig" og indbetale, så er du også fri for at have de indbetalte midler stående på en eller anden klientkonto, hos et eller andet tilfældigt advokatkontor. Men istedet på din egen konto.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Læs her hvordan en typisk inkassosag kan køres. Der er visse ting man som sælger skal have opfyldt, for sagen bringes til inkasso.

kh

Mogens. 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv gode erfaringer med www.transcom.dk, de har hjulpet mig i flere sager, hvor jeg havde nogle inkasso sager i forbindelse med min virksomhed.
Jeg har læst herinde at folk har et lidt blandet indtryk af dem og måske har jeg bare været heldig at få tilknyttet en god account manager, som rent faktisk bekymrede sig om mig og min virksomhed. Det lykkedes mig hvert fald at få alle pengene hentet ind.
Jeg skal dog ikke kunne sige om det var en "tvistsag", som du nævner Ib Abildgaard. I så fald ved jeg ikke om de ville ha hoppet fra. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)