Jeg holder til i KBH. |
Nogen som vil være med?
Jeg holder til i KBH. |
Nogen som vil være med? |
Jeg tror ikke at det bliver til noget mht til et iværksætter team.. Det er rigtig svært at starte sådan noget op og får den til at køre.. Måske kan man leje et lokale i indre KBH, hvor iværksættere kan møde op , arbejde, netværke osv.. Huslejen kan betales gennem en månedlig abonnement, a la fitnesscentre.. og man kan evt. smide nogle fitness udstyr ind, så man kan både træne og arbejde.. tror de fleste tegne et abonnement og dermed kan man skabe det iværksætter team på den måde.. Hvad synes i ? |
Det bliver alligevel ikke aktuelt desværre bor i kolding så :) men held og lykke med projektet |
Er her nogen fra KBH? Byd ind. Hvad har i af kompetencer og vil i være med til at skabe succes'er. |
Hej igen Ronni, fortvivlende at jeg har fulgt med et par dage på sidelinjen og du ikke har fundet hvad du søger efter! |
Hej Ronni Lyder som en super ide som jeg gerne vil investere lidt tid på. Jeg er 36 år, bor i København, og har i de sidste mange år drevet egen virksomhed eller arbejdet med etablering af virksomheder. Min baggrund er revisor og jeg kan bidrage med: - Det praktiske ved etablering af virksomhed - Drift af back-office (økonomi, it, personale, jura mv.) - Værdiansættelse af virksomheder Venlig hilsen Lars |
Hej Jakob |