Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med i et iværksætter team?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brita
Det har du ret i.
Som start tror jeg det er vigtigt at kunne mødes fysisk.
Kemi og fælles fodslag er en vigtig faktor i et samarbejde.

På sigt kan det godt være man kan mødes i et digitalt forum og afholde møder.
Personligt kan jeg bedst li real life møder. Det ER bare noget andet stadigvæk. 

Men fint indlæg.
Hvis du har noget at bidrage med så fortæl gerne lidt om dig selv og dine kompetencer. 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 13:30

Jeg vil også super gerne være med, men har som de andre desværre heller ikke særlig meget at byde ind med.

Jeg kan en lille smule programmering HTML,  CSS og lidt java, samt noget basic grafisk design - jeg er desværre ikke

ekspert indenfor noget område, så det eneste jeg i bund og grund ville kunne bidrage med, var et ungt indslag til gruppen :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:36

Er der ingen andre som kan bidrage med kompetencer man som iværksætter kan bruge?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:36

Hejsa Ronnie, blot lige en tanke, måske du skulle ændre overskriften til at indeholde investor delen også. For et iværksætter team lyder spændende, jeg syntes dog bare ikke det er det der som sådan søges udfra det du skriverSmile

Hjælp imod en lille bid af kagen...Ja det er jo ganske smart, og minder om den måde jeg arbejder på nu.

Jeg blev nysgerrig da jeg så dit indlæg i den anden iværksætter tråd, som i mine øjne er lidt småskørt, hvorfor lave et netværk hvor der er aldersbegrænsning, ligesom alle de kvindenetværk...

Mvh. Martin

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 13:42

Hej Martin
Det jeg mener med iværksætter team er at man jo bliver en del af et iværksætter team som hjælper med at få succes.
Har du noget du kan bidrage med. Fortæl gerne om dine kompetencer og om dig selv.

Det med alder er af hensyn til erfaring. Ønsker en gruppe med erfaring hvor man kan sparre med hinanden.
Det er vigtigt i et team.  
Håber det giver mening. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 13:54

Jo, jeg har da kompetencer:

Uddannet designer fra Designskolen Kolding. Oprindelig keramiker, så jeg kan noget med form, men arbejder nu primært i 2d med grafik og webdesign. Dvs alt indenfor layout, logo, brochurer, bøger, aviser, emballage mv. Har arbejdet som designer for blandt andre LEGO, Andelskassen og Zentropa.

Uddannet multimediedesigner fra multimedieinstituttet mmi. Arbejder i alle Adobe-programmer og kan udover HTML, CSS og javascript også programmere databasebaseret kode (ASP) og ActionScript i Flash. Har arbejdet som programmør og webdesigner for blandt andre miceandbrains, Zentropa og Andelskassen.
Har desuden for nylig lært at udvikle apps, men indtil videre kun i Android ..

Uddannet journalist fra Journalisthøjskolen. Skriver stort set alle former for tekst, både artikler, pressemeddelelser, bøger og tekster til markedsføring. Læser også korrektur. Har været ansat som journalist hos HK og Læger uden Grænser.

Derudover er jeg 43 år, men det er vist ikke en kompetence i sig selv.

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 14:26

Dejligt fint indput Brita.
Det er gode kompetencer ;-)

Vi må have flere personer på banen her.
Er der virkelig ikke flere? 

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 15:52

Tak. Men mine kompetencer er altså placeret i udkants-Danmark. :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:21

;-) 

Er her flere som har noget at byde på?
Kan da ikke passe der kun er 4-5 stykker i sådan et forum her? 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:28
JOIN VENTURE!!!!!!!!!

Hvor i landet holder det til ?
Side 2 ud af 5 (43 indlæg)