Det er utroligt, at folk desværre har en tendens til at brokke sig over alt.....
Gud hvor har du ret!
Jeg tror at det skyldes, at vi er her af mange forskellige årsager. Nogle er her tydeligvis kun for at sælge, hvilket er helt fint med mig, men jeg synes faktisk, at det ofte er disse som er de største brokrøve. Fordi de læser simpelthen ikke tråde, som ikke giver dem en mulighed for at få afsat deres produktER, og de har måske en urealistisk forventning om resultater, og når det ikke går som de håbede, så bliver de mopsede, og søger årsagen på Amino, fremfor at kigge lidt indad.
Dette er et iværksætterforum, og derfor må man forvente masser af "dumme" spørgsmål fra nye og uerfarne iværksættere, mange af dem er IKKE netvante, og derfor kan man ikke forvente at de Googler deres spørgsmål. Her må man enten bare springe over de spørgsmål, eller besvare dem venligt og tålmodigt. Vi har jo alle tisset i bukserne engang.
Jeg synes lige præcis, at den store spændvidde på Amino, er det som gør det spændende og lærerigt at være her. Her er alle fra den helt grønne håbefulde, som endnu kun har sin drøm, og til den erfarne, som har været iværksætter i årevis, og nu deler sin erfaring.
Og så er der jo kun een måde at ændre strømningen og kvaliteten i et forum, og det er SELV at skrive den slags indlæg som man mener der er behov for.