Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på Trustpilot

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:05

mine stjerner er givet tidligere i dag. Da jeg alligevel sad og gav en virksomhed jeg havde handlet hos stjerner så gik jeg lige en masse andre igennem også, hvor jeg har købt noget. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:49

jeg er glad og tilfreds med amino.dk og sådan er det bare , så jeg bliver på amino.dk , men afgjort 9999 stjerner herfra til amino.dk  fra mig af , vis jeg gik efter hvordan det fungere på trustpilot.dk   og  jeg er 9999 gange mere tilfreds end dig

jeg vil dog ikke oprette falske profiler , så de må nøjes med 5 stjerner fra mig af ,  men jeg har faktisk ikke været der inden at give nogle endnu , men min tanke er at gør det på et tidspunkt , men jeg er jo tilfreds så hvorfor gøre det , jeg får jo ikke en præmie eller bliver bonus kunde med mere , vis skriver noget , men nå ja penge skal ikke drive  en, men det gør det heller ikke , så jeg lader være at skrive noget for jeg vil være neutral og vis endelig skrev noget er jeg altså mere tilfreds end dig

jeg betaler dig , men vis ikke betaler så har du mindre at sige , men penge skal jo ikke styre ting , især når det er med forbruger at gøre , ja så kan man blive forvirret men det måske navnet trustpilot.dk der er forkert valgt

vis ikke forstår indlægget gør jeg heller ikke , for jeg kan simpelthen ikke forstå konceptet trustpilot.dk og jo forstår sådan set

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:04

Jeg synes det er rigtig svært. Amino har meget kvalitet, men er efterhånden også lidt for meget kvantitet.

For det det innovative og ideen bag et effektivt iværksætterforum ville jeg nok give 4 stjerner.

For det voldsomt mange indlæg der skrives, hvor svaret kan findes i søgningen eller på Google 1 stjerne.

For deling af viden med andre iværksættere 5 stjerner.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor merget ville du savne Amino hvis vi lukkede?

Det er vel det det handler om.

De bedste hilsner

Martin
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 06:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er utroligt, at folk desværre har en tendens til at brokke sig over alt.....

Her har man lavet et gratis iværksætter forum, hvor man meget ofte kan få hjælp.

Hvis man ønsker udvidede funktioner, så kan man købe sig til det.....

Jeg kan simpelthen ikke se noget problem. Hvis man er utilfreds med stedet,
så er der jo ingen som tvinger en til at blive, eller finde et alternativ......

@Martin - py ha, det må du ikke engang skrive for sjov.....

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glen:
Det er utroligt, at folk desværre har en tendens til at brokke sig over alt.....

Gud hvor har du ret!

Jeg tror at det skyldes, at vi er her af mange forskellige årsager. Nogle er her tydeligvis kun for at sælge, hvilket er helt fint med mig, men jeg synes faktisk, at det ofte er disse som er de største brokrøve. Fordi de læser simpelthen ikke tråde, som ikke giver dem en mulighed for at få afsat deres produktER, og de har måske en urealistisk forventning om resultater, og når det ikke går som de håbede, så bliver de mopsede, og søger årsagen på Amino, fremfor at kigge lidt indad.

Dette er et iværksætterforum, og derfor må man forvente masser af "dumme" spørgsmål fra nye og uerfarne iværksættere, mange af dem er IKKE netvante, og derfor kan man ikke forvente at de Googler deres spørgsmål. Her må man enten bare springe over de spørgsmål, eller besvare dem venligt og tålmodigt. Vi har jo alle tisset i bukserne engang.

Jeg synes lige præcis, at den store spændvidde på Amino, er det som gør det spændende og lærerigt at være her. Her er alle fra den helt grønne håbefulde, som endnu kun har sin drøm, og til den erfarne, som har været iværksætter i årevis, og nu deler sin erfaring.

Og så er der jo kun een måde at ændre strømningen og kvaliteten i et forum, og det er SELV at skrive den slags indlæg som man mener der er behov for.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)