Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"hurtige" penge?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Næste år skal jeg på efterskole (er 15). Og jeg har brug for nogle penge, da jeg jo ikke kan passe et job, på efterskolen. Lige nu har jeg ret svært ved at finde et job. Så måske i havde nogle forslag til en måde man kan tjene en lille bunke penge? Det behøver ikke at være en langsigtet plan, hvis i forstår. Bare noget man kan tjene en god sum penge, "hurtigt". Gerne så risikofrit, som muligt. 

Tak på forhånd. Smile

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 19:06

Du kan skrive en mail til mig, så kan jeg hjælpe dig med noget Affiliate markedting :)
Gibber94@live.dk

mvh Nikolaj 

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg tror at der er så få der gider at gå med aviser, at der er en reel mulighed for at få en avisrute eller to. hvis da ikke hele markedet er overtaget af østeuropærer endnu...

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 19:32
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:43
Hej Gomado,

Du har mere eller mindre opsummeret hele menneskehedens ønske/mål i et lille indlæg! :)

Du vil gerne tjene penge, Hurtigt, Risikofrit med minimal indsats fra din side af? Hehehe :))

- Det vil jeg også? :)

Men husk nu, penge der kan tjenes nemt og hurtigt, også typisk forsvinder lige så hurtigt...! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 19:47

Jeg tror ikke jeg nævnte at jeg ikke ville yde en indsats for pengene.. Og Det behøver ikke at være en særlig holdbar metode, hvor jeg kan tjene penge i flere år. Bare noget hvor jeg kan skyde lidt arbejde ind, og få lidt penge ud...

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Som foreslået så synes jeg en avisrute eller to er et godt forslag. Det er så ligetil som noget næsten kan være, og du kan stoppe igen fra den ene dag til den anden.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:06
Det er også mit bud :)

- der findes ikke "hurtige" penge med noget som har noget med nettet at gøre... :)

Du sagde ikke noget om ikke at yde en indsats - men det lød lidt sådan :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:13

Hvad er der nu galt med at arbejde i weekenderne?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 20:34

Intet. Det er bare ret svært at få et arbejdre, i disse tider, når man er 15 år og uden særlige kompetencer, eller job erfaring

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)