Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"hurtige" penge?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:
uden særlige kompetencer

Så må du jo til at se at komme igang med at tilegne dig nogen :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:45

gomado:

Intet. Det er bare ret svært at få et arbejdre, i disse tider, når man er 15 år og uden særlige kompetencer, eller job erfaring

noget må du være god til eller lettest arbejde i mod

men vis ikke rigtigt ved hvad god til prøv lidt af hvert og det du finder ud ad bedste til satser du på

er du god til computer kan du reparere computer

er du god fysiske form så løb med avis ruter eller afløser der kommer et eller andet ledigt harme hårdt i timeløn vis fysiske dårlig form især når de bedste ruter ikke er ledig i starten så man tjener måske 20 kr i time , men det er jo også penge og når bedre form og får en bedre rute , så blive timeløn højere der.

tilbyde hvor du bor hjælpe med småting

• snerydning på vejen når kommer sne
  • sommer slå græsset 
  • efterår fjerne blade væk på vejen

er du god til matematik kan du tilbyde lektiehjælp i dette og sige du får 20 kr for denne hjælpe , småpenge betyder meget og lære en masse af hjælpe andre

men der er så meget man kan , det er kun fantasien der sætter "grænsen"

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:31

En mulighed kunne jo også være, en eller anden måde, hvorpå jeg kunne tjene en smule, imens jeg er på efterskole. Altså, f.eks en online indkomst, hvorpå jeg kan tjene påenge, uden at skulle ud og passe en arbejde... Nogle forslag?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:44

gomado:

En mulighed kunne jo også være, en eller anden måde, hvorpå jeg kunne tjene en smule, imens jeg er på efterskole. Altså, f.eks en online indkomst, hvorpå jeg kan tjene påenge, uden at skulle ud og passe en arbejde... Nogle forslag?

hvad er du god til på denne efter skole , jeg ville nok have bloggen omkring marathonløb da jeg havde løbet er par stykker i din aldre og havde været en del gange til DM løb 10 km med mere

vis sider laver noget med computer så bloggen omkring dette emme med mere

sæt nogle affiliate links på din blogs

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 15:54

Ja, en blog er selvfølgelig en mulighed :D

Men det tager jo en del tid, at få opbygget en fanbase. Måske lidt for lang tid? 

Men den skal selvfølgelig tages til overvejelse.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03

gomado:

Ja, en blog er selvfølgelig en mulighed :D

Men det tager jo en del tid, at få opbygget en fanbase. Måske lidt for lang tid? 

Men den skal selvfølgelig tages til overvejelse.. 

hurtige penge kræver du er god til noget  Sparta hold fik jeg  bonus i landevejs løb plus en lille præmie sum 3000 kr men knoklet også med løbe træning hver eneste dag 20-30 km  , så vis ikke havde trænet havde jeg ikke fået den placering , men vis ikke havde stillet op havde jeg ikke fået den præmie sum

derved jeg kender ikke til helt nemme penge , der er kun lotto vis vinder eller vis finder 1,5 million kr i en kuffert , men så er man da ærlig at aflevere dem igen

jeg er dog ikke verdens mester i stavning , men det kræver også lidt grund viden om emmet tit vis skriver for en og man er enig for tit den der ikke skriver perfekt skal man også have en viden om emmet og eb vis enighed så man får det ønsket resultatet

Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  De Blå Mænd Skrevet kl. 16:04

Der er mange herinde på Amino, som leder efter skribenter og bloggere... 

Så hvis du kan finde ud af at formulere dig på skrift og stave (det er der desværre ret mange som ikke kan!), så har du mulighed for at få nogle skrivejobs. 

Held og lykke. 

De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv. 

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 16:36

blå mand:
Så hvis du kan finde ud af at formulere dig på skrift og stave (det er der desværre ret mange som ikke kan!), så har du mulighed for at få nogle skrivejobs.

Ved du hvor man så kan henvende sig, hvis man er interesseret?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:50

Du kan hente inspiration her

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)