Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt mobilerhvervsabonnement søges?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Har i nogle gode forslag til erhvervs mobiltelefon abonnement? Vi har til at starte med kun en telefon, så kan detoverhoved betale aig, i forhold til et discount privat abonnement?

Mvh

Jacob
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag fat i André, han kan lave markedets billigste erhvervsabonnement med fri tale

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 18:26

Jeg har valgt at have Firmafon. 

Jeg har fri tale, fri sms/mms, 10 gb data, 0 kr i oprettelse og fri intern tale (hvis i en dag får flere telefoner). For det betaler jeg 299 kroner og det er billigere end discount-selskabet Telmore jeg havde før.

Derudover har Firmafon haft fantastisk dækning, om jeg så har befundet mig i Storkøbenhavn, på Fyn eller i udkantsdanmark. Jeg er rigtig godt tilfreds (og så kan jeg trække regningen fra, uden at min revisor brokker sig) ;) 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:33
Hej Nicalaj
Jeg har send André en pm

Hej Betina
Jeg mener at der findes privat abonnementer hvor man til 299, får fri tale og data. Det giver ikke nogen mening at reklamere for fri intern tale, hvis der generelt er fri tale : )

Mvh

Jacob
Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 19:04

Jacob Marquez:
Hej Betina
Jeg mener at der findes privat abonnementer hvor man til 299, får fri tale og data. Det giver ikke nogen mening at reklamere for fri intern tale, hvis der generelt er fri tale : )

Mvh

Jacob

Korrekt. Jeg mener at det er noget med at man kan tale i en time, lægge på og ringe op igen. Sådan fungerer stort set alt fri tale.

Internt kan du tale i 40 timer i træk hvis du har de behov ;) Jeg er ikke sikker, men mener det er sådan.

Det kan sagtens være der også findes privatabonnementer til den pris, men min revisor godkender ikke private abonnementer når ting skal trækkes fra, og derfor var dette en god løsning, og så er de vant til at arbejde med erhverv,så de har nogle lækre løsninger (synes jeg).

Automatisk viderestilling, "jeg er optaget" funktion, jeg kan aflytte mine telefonsvarerbeskeder direkte på min private firmafon side, kan følge mit og mine medarbejdernes forbrug og meget mere. Det er måske mere aktuelt for mig, end for dig, da vi beskæftiger os med salg, men jeg er i hvert fald tilfreds og ville jo gerne give et godt bud (som du bad om) :) 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:52

TK Connect Fri Tale er et billigt abonnement til erhverv og koster kun 199,- pr måned (+ moms)

Du får Fri Tale til telefoner i Danmark
Fri SMS
50 Mb data
Ingen opkaldsafgift

Hvis du har behov for ekstra data, kan der tilkøbes 3 og 10 Gb data pakker

Kontakt mig på henrik|a|telecall.dk eller skiv en PB, hvis du vil vide mere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)