Hej Betina
Jeg mener at der findes privat abonnementer hvor man til 299, får fri tale og data. Det giver ikke nogen mening at reklamere for fri intern tale, hvis der generelt er fri tale : )
Mvh
Jacob
Korrekt. Jeg mener at det er noget med at man kan tale i en time, lægge på og ringe op igen. Sådan fungerer stort set alt fri tale.
Internt kan du tale i 40 timer i træk hvis du har de behov ;) Jeg er ikke sikker, men mener det er sådan.
Det kan sagtens være der også findes privatabonnementer til den pris, men min revisor godkender ikke private abonnementer når ting skal trækkes fra, og derfor var dette en god løsning, og så er de vant til at arbejde med erhverv,så de har nogle lækre løsninger (synes jeg).
Automatisk viderestilling, "jeg er optaget" funktion, jeg kan aflytte mine telefonsvarerbeskeder direkte på min private firmafon side, kan følge mit og mine medarbejdernes forbrug og meget mere. Det er måske mere aktuelt for mig, end for dig, da vi beskæftiger os med salg, men jeg er i hvert fald tilfreds og ville jo gerne give et godt bud (som du bad om) :)