Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøs iværksætter søges til IVÆRK TEAM!

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Du har misforstået mit indlæg.
Denne tråd handler ikke om at beskrive idéer. Det kommer senere når Teamet mødes og er fundet.
Denne tråd handler om at finde personer som kan bidrage til Teamet og som er interesseret og synes om idéen ligesom jeg selv ;-).
Alle kan skrive her i tråden. Hvad kan man bidrage med og hvilken baggrund har man, erfaring osv...

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:24

Vil lige sikre at jeg forstår det helt rigtigt..

Er ideen ikke at finde Kick ass kompetencer  "iværksættere" og lave et team hvor kemien, viljen og attituden er der til at skabe Fantastiske ting. Jeg tror at projekter er der mange af fra alle mulige parter og de skal analyseres og kategoriseres efter kvalitet, ambitioner, tidshorisont, kapital krav  osv... listen er lang. 

jeg er eks. ikke interesseret i ting der ikke kan skaleres ud over landegrænser.

Hvilke ideer og strategier man tager er noget man aftaler i step 2. er sikker på at det kun kan blive stærkere af flere kloge hovde er med til at vælge den endelige vej.

Att Jesper Møller

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronni,

Tro mig, jeg har intet misforstået. Tværtimod.

Lad os mødes i Bauhaus i morgen. Jeg køber træ og skruer, du køber rør og klinker. Så går vi hjem og hyrer en murer og en smed og sige "Hej I to, vi skal have udviklet noget -  hjælp os med det" Vi ved ikke selv hvad et er endnu, men det må vi jo finde ud af. Efter en time står alle og klør sig dumt i hovedet og intet sker. Men vi fik da spildt en masse tid og penge!

Ronny - man finder ALTID et team til et konkret projekt - aldrig omvendt! Det vil ende i endeløs ingenting!

Din idé er god, men mangler kort og godt indhold. Jeg tror du selv inderst inde har nogle konkrete projekter på tegnebrættet. Tag evt. udgangspunkt i dem, beskriv dem og sæt så et hold, der kan være med til at udvikle - og hvor du ved hvilke kompentencer der skal bruges! Så fuldfør et projekt med det hold og bum - så er du igang med noget konkret!

Sorry, men at gøre det omvendt, vil aldrig blive til succes! Meeeeen - bevis gerne jeg har uret! Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 19:26

under att. skulle der have stået at du har en spænde profil jesper, specielt fordi den virker ambitiøse og er i den helt anden ende af mine kompetencer. dog arbejder jeg på at blive stærkere inden for viden om investeringer;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 19:28

Thor Andersen:

jeg er eks. ikke interesseret i ting der ikke kan skaleres ud over landegrænser.

Her er et levende eksempel på mine ovenstående indlæg! Personligt arbejder jeg kun med projekter, der kan skaleres i store størelser. Find først et konkret projekt - find teamet der er villig til at være med til at udleve dette - og så kan idéerne derefter rulle! Alt andet er spild af ressoucer og tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Fra  J. Møller Skrevet kl. 19:29

Thor Andersen:

under att. skulle der have stået at du har en spænde profil jesper, specielt fordi den virker ambitiøse og er i den helt anden ende af mine kompetencer. dog arbejder jeg på at blive stærkere inden for viden om investeringer;-)

Du siger bare til, hvis du kan bruge mig til noget en dagBig SmileYes

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:33

Det er korrekt forstået Thor ;-)
Ideen er at finde Kick ass kompetencer "iværksættere" og lave et team hvor kemien, viljen og attituden er til at skabe succeser ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Skrevet kl. 19:34

Jeg syntes det kunne være spænde at tage en vinkel hvor man starter og/ eller udruger eksisterende projekter.

har lige skudt en vision ud her af ærmet.... beklager alle stavefejl osv..det gik hurtigt

Vision

Start up smarter vil være danske iværksætters fortrukne, vækst/klynge incubater, hvor udvikling baseres på fremtidens muligheder fremfor gårsdagens begrænsninger. Vi sætter en ære i at være en dynamisk virksomhed med kant, under konstant udvikling. Målet er dog altid det samme, nemlig at skabe kvalitet, succes virksomheder og vækst med udgangspunkt i de stærkeste teams, iværksættere og de dygtigste mennesker. Vi vil give Danmark en klynge incubater der gør en forskel.

”Vejen til succes kan bedst bestiges ved at træde på mulighedernes trin” 

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:39

Att Jesper.
Jeg ønsker et team som sparker r....
Ikke et NYT team for hvert nyt projekt! Altså ikke finde idé og gå i marken for at finde folk!
Som sagt er der massere af gode ídéer og jeg har også en del selv i ærmet.
Også nogle som kan skaleres udover Danmarks grænser.

Vi har vist ikke samme indgangsvinkel til tingene.

Jeg har stor erfaring i at starte op og ønsker ikke et nyt team hver gang.
Ønsker et team hvor man hjælper hinanden og investerer i hinanden. På den måde tror jeg på en større succes rate.
Kræver selvfølgelig man kan samle de rette personer. Men vil her gøre et forsøg.
Måske der er nogle spændende mennesker som har det ligesom jeg selv og som har noget at byde på. 

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:43

Lige nøjagtig Thor.
Man starter egne projekter / samt udruger andres eksisterende projekter eller arbejder fra idé skabelsen.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)