Er der nogle spændende iværksættere der har det ligesom jeg selv?
Jeg selv har mange iværksætter idéer, men synes altid jeg mangler ekspertise indenfor områder jeg ikke selv er en haj på! Tit og ofte må man købe sig til det og det er efterhånden penge ud af lommen igen og igen når man starter virksomheder op.
Jeg kunne godt tænke mig at samle et IVÆRK TEAM, hvor vi er nogle stykker, som investerer og laver projekter sammen som vi starter op.
Profil: Du har startet virksomhed og har haft succes. Du har erfaring, gerne nogle år på bagen og kender dine stærke sider som du kan bidrage med til Iværk Teamet. Du har kompetenser der kan bidrage i udviklingen af en ny virksomhed.
Idéen med et sådan Iværk Team skulle være at gøre det muligt at starte op. Vi hjælper hinanden til succes! Flere meninger og objektiv gennemgang af idéer giver en bedre ballast også har man et team man snakker idéer og forretning med.
Medlemmer af Iværk Teamet får del af de virksomhederne vi starter op i fællesskab! Dog én virksomhed af gangen!
Et Iværk Team kunne bestå af følgende: Økonomisk rådgiver. Tegner. Programmør. Sælger / salgsminded person. Grafiker.
Meget interessant.. Dog har Thor ret! Det skal være et "rigtigt" team hvor alle bidrager mere end de får. Ellers bliver det ingen stor succes. Igen - fortæl om dig selv og hvad du vil bidrage med.
Således at folk ikke blot får opfattelsen af, at de skal "hjælpe" dig, med kun dit projekt.
Hej Thor. Ja god idé lige at fortælle lidt om sig selv. Jeg ligger ud her så kan du joine ;-). Jeg er 33 år, har været selvstændig siden jeg var 20 år. Har tidligere startet reklamebureau og arbejdet med Grafisk Design i mange år og har også været involveret i skabelsen af et firma som solgte reklame til computerspil. Derudover har jeg været mentor og rådgiver til kreativ udvikling i flere iværksættervirksomheder og hjulpet andre iværksættere med idé fase osv... Jeg har været og er involveret i 6 virksomheder som jeg selv har startet op.
Mine kompetencer er knowhow og rutine i at udvikle en virksomhed og starte op i det små. Erfaring med fald-grupper og value for money!
Ronni - sorry, og undskyld min mindre "arrogance" - men hvis folk ikke engang kan holde overblik over at trykke ind på min profil, så er disse ikke værd at drive forretning med! Tråden skal ikke handle om hver enkel, der er interesseret i at høre om ideen, men om selve ideen og hvordan den skal drives.
Der er mange ting - roller skal klart difineres, hvilke virksomheder skal i gang, hvem har overordnet ansvar og så videre og så videre. Jeg ser gerne en lidt dybere idebeskrivelse - og så vil jeg gerne vide, hvad trådstarter ønsker at udvikle.
Så kan jeg altid tage videre holdning.
Indtil nu, vil jeg blot gerne være lidt på sidelinjen.
Hej Jesper Som sagt synes jeg det er på sin plads at alle skriver i tråden hvad de kan bidrage med og hvem de er. Det andet dur ikke Sorry. Du er velkommen til at følge med fra sidelinjen.