Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShareFlyer - del udgifterne og få billig marketing

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

På trods af tilretning af prisen, er det ikke meget det tilbud rykker hos Aminoerne. Hvis i mener der er plads til forbedringer så kom med dem. Prisen kan ikke presses mere - indtjeningen på de første flyers vil give et rent 0,-

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 20:28

Hvordan ser brochuren ud? Er det 8 sider, hvor hver enkelte virksomhed har sin egen side eller er det 1siden som alle virksomhederne deles om?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:32

Den oprindelige plan var en falset A4 til M65 format, men da vi har fået en god aftale med trykkeriet bliver det en A3 falset til til A4.

Designmæssigt bliver produkterne blandet, for at gøre det mere spændende for modtageren. At sætte produkterne fra hver udbyder sammen finder vi lidt kedeligt :)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:47

Thomas:
A3 falset til til A4

Er det en 4-sidet A4 brochure (Altså er brochuren lukket på størrelse med et a4 ark) hvor hver side har to annoncøre?

Er der pris forskel på at få forsiden vs. side 2?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:58

Ja, det er som skrevet 4 A4-sider. Produkterne placeres efter hvor det designmæssigt ser bedst ud, men alle kommer naturligvis på forsiden.

Og med det nye tryktilbud jeg har modtaget, så er der pludselig dobbelt så meget plads pr. virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:37

Vi har troet meget på ideen med ShareFlyer og indtil videre ser det rigtig fornuftigt ud, i den næste flyer der udsendes er der 3 ledige pladser - de nuværende annoncører handler med:

Sko
Elektronik (radio/tv)
Modetøj
Møbler

Skulle du have lyst til at være med, og få dit budskab ud til 25.000 modtagere til discountpris, så er det nu du skal slå til.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Tilbuddet fejler ingenting. Der bør ikke være behov for lavere priser.
Jeg tror, at en mulig skepsis kan ligge i, at man ikke ved, hvem man bliver blandet sammen med.
En forhandler af forbrugerelektronik vil nok være ked af at blive sat i brochure med 7 planteskoler.
Jeg tror ikke, konceptet kan sælges på den måde, du lægger op til.
Jeg tror, der skal et langt mere aktivt salg til, så får skabt den rigtige sammensætning af leverandører.
Din shareflyer skal fortælle forbrugeren en historie om, hvorfor disse firmaer hører sammen - og den skal være troværdig.
Men så tror jeg også helt klart på projektet.

Og som sagt - det er ikke prisen, der holder dine kunder fra døren lige nu - hvis det skal være billigere, så tjener du for lidt.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:59

Hej Hans,
Tak for dit "indspark" :) Vi forsøger naturligvis at få annoncørerne til at passe sammen - det giver sig selv, at vi ikke kan have 7 planteskoler sammen med forbrugerelektronik.

Derfor er vi også meget selektive i vores søgen efter annoncører. Indtil videre ser det rigtig fornuftigt ud - vi mener dem, vi har fået med nu, passer rigtig godt sammen.

Umiddelbart ser det ud til, at konceptet godt kan sælges - og der er nok ingen tvivl om, det nok vil være en hel del nemmere, når vi har fået vores første flyer ud.

Jeg tror heller ikke prisen fejler noget - den burde være attraktiv nok og introtilbudet vil også ophøre, når de første flyer er udsendt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:59

Lige en detalje til flyer 6000, som du nok bør tjekke.

Jeg får 750 stk, og de andre får til sammen 5500 stk. 
Det giver ikke lige præcis 6000 :-)

Hans 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:05

Modtaget :) Du har helt ret - tak for dit skarpe blik.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)