Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShareFlyer - del udgifterne og få billig marketing

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Testimonials på et nyt produkt er ret svært ;)

Næææ lav en gratis flyer til nogle kunder mod at de vil medvirke i en testimonial.

Thomas:
det korte er, at den udvælges efter de områder hvor der er mest købekraft

Prøv at forklare nærmere hvor er der mest købekraft - det kommer jo an på produktet

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:38

Peter Hohnen:
Næææ lav en gratis flyer til nogle kunder mod at de vil medvirke i en testimonial.

Ellers tak - godt nok er vi flinke, men ikke så flinke. Der er trods alt en lang række omkostninger forbundet med design, tryk og distribution. Prisen er i forvejen mere end overkommelig.

Peter Hohnen:
Prøv at forklare nærmere hvor er der mest købekraft - det kommer jo an på produktet

Hvor der er mest købekraft har intet med et produkt at gøre - købekraft måles i økonomi. Vi kan igennem vores distributionspartner finde de postnummerområder hvor der er mest købekraft.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:
Beklager, men jeg finder spørgsmålet lidt underligt.

Thomas jeg er ikke helt sikker på hvad du ønsker af os - du beder om kommenter til dit site men tager kritikken ilde op - jeg prøver nu alligevel en gang til.....

Du har en webshop der beder om at få 3500 kr

- uden at jeg kan se en prøve

- uden referencer

- og du leverer først når 7 andre har bestilt

Så er det da naturligt at spørge om sikkerhed for pengene

Jeg tror stadig du skulle forklare lidt mere om hvor du vil sende ud uanset hvad du mener om købekraft.

Det er også vigtigt du siger noget om forventet respons og selvfølgelig kan man sige noget om det. Vi arbejder fx med en forventet respons på 2-3 promille ved adresseløse forensendelser, og det må du med din erfaring kunne finde flere normtal for.

HUSK,  jeg er ikke ude på at genere dig personligt - jeg giver dig blot feedback som du har bedt om

Held og lykke med projektet

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:28

Peter Hohnen:
Thomas jeg er ikke helt sikker på hvad du ønsker af os - du beder om kommenter til dit site men tager kritikken ilde op - jeg prøver nu alligevel en gang til.....

Jeg tager det skam ikke ilde op, så har du misforstået noget. Men at snakke om garantier for noget, det kan jo være svært. Man får naturligvis pengene tilbage, hvis projektet ikke gennemføres - men det burde jeg vel ikke skulle forklare.

Peter Hohnen:
Jeg tror stadig du skulle forklare lidt mere om hvor du vil sende ud uanset hvad du mener om købekraft.

Som skrevet så finder vi de områder, hvor der er bedst mulig økonomi = købekraft. Nu er der forskel på om man deltager i en brochure, der udsendes igennem andre webshops eller om det er den adresseløse. Derfor vil responsen formentlig også være ret forskellig.

Peter Hohnen:
Det er også vigtigt du siger noget om forventet respons og selvfølgelig kan man sige noget om det. Vi arbejder fx med en forventet respons på 2-3 promille ved adresseløse forensendelser, og det må du med dig erfaring kunne finde flere normtal for.

Jeg kan ikke give noget konkret omkring respons. Igen, det afhænger jo helt af de produkter og tilbud der er med. Det vil være op til den enkelte deltager at ramme målgruppen bedst muligt, men vi kommer da gerne med råd og vejledning.

Peter Hohnen:
HUSK,  jeg er ikke ude på at genere dig personligt - jeg giver dig blot feedback som du har bedt om

Det regner jeg skam heller ikke med :) Og tak for din respons.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 20:56

Jeg må tilslutte mig Peter Hohnen,

Lav en prøve, med jer selv og måske 5-6 bekendte eller til meget billigere penge end nu for at få noget respons, og nogle tal på hvad konverteringen er, det kunne være spændende for jer, og bestemt også et salgs argument.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:11

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:

Jeg må tilslutte mig Peter Hohnen,

Lav en prøve, med jer selv og måske 5-6 bekendte eller til meget billigere penge end nu for at få noget respons, og nogle tal på hvad konverteringen er, det kunne være spændende for jer, og bestemt også et salgs argument.

Held og lykke med det.

Tak for rådet, men det er dælme svært at måle en respons og give kunder præcise tal, når der kan være tale om helt forskellige produkter hver gang. Udbudt af forskellig virksomheder og til forskellige priser. Responsen vil uden tvivl svinge fra produkt til produkt.

Prisen er sat så lavt, så alle burde kunne være med - hvis vi skal ud i den slags målinger og dermed så store investeringer, så vil prisen helt automatisk stige. Vi er trods alt nede i 14 øre pr. modtager ved 25.000 modtagere og 3.495,- i omkostninger.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 08:40

Thomas:
Prisen er sat så lavt, så alle burde kunne være med

Prisen er lav og mange kan være med - helt enig. Men for at få nogen til at bestille det på en webshop, skal der også være en oplevet værdi og tillid. Hvis responsen er Nul , er den lave pris på 3495 alt for høj og spild af penge.

Ideen skal gennemarbejdes og testes så du kan vise værdien for kunderne.

Derfor tror jeg der skal meget mere til før du får folk til at trykke på "Køb". 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det en genial ide...

Det behøver ikke testes og spildes penge på det Thomas..

Man kunne derimod lave et tilbud til de første 7,14,21,28 kunder?
Efter første køb får de 20% på næste eller sådan noget :-)

Jeg ville personligt tage "chancen" med det her fremfor at annoncere for 3.500kr på AdWords f.eks.
Eller få reklamer på diverse hjemmesider..

Syntes det er smart det du/i har lavet Thomas, og held og lykke!

Måske i kunne sige til folk i starten, at hvis de får en eller flere til at tage jeres tilbud, fik de 10% eller sådan noget.
Bare i starten? :)

Mvh Chris  

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:34

Tak for jeres input - jeg har taget det til efterretning og nu lavet en introduktionspris på ShareFlyer til 25.000 modtagere.

Priser m.v. kan ses her.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:58

De første 2 kunder til ShareFlyer i 25.000 ekspl. B2C har meldt sig :) Så mangler der lige lidt ekstra, så er vi kørende med markedsføring til 25.000 kunder.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)