Hej Aminoer, Mvh. Jannick Knudsen |
Hej Jannick
Så kom der en besvarelse herfra
Held og lykke med projektet
Hej Aminoer, Mvh. Jannick Knudsen |
Hej Jannick Så kom der en besvarelse herfra |
Så kom der en besvarelse fra mit vedkommende også :) Spændende projekt i har gang i, alt held og lykke med det i hvert fald. Mvh. Peter H. |
Jeg er bekendt med flere som arbejder på lignende projekter... mener også at have hørt nogle forsikringsselskaber ser på løsningen.... med GPS tracker :) |
Angående spørgeskemaet og input. Der skal ikke være abonnement på ydelsen. En GPS tracker som din smartphone blot lokaliserer, kan jo gemmes i cyklen og vel holde sig på standby i lang tid. Derfor bør det vel være et engangsbeløb. + Den skal kunne installeres efter køb.
Ville IKKE betale for en md service, men spørgeskemaet kræver her et svar, det er ikke hensigtsmæssigt... Med venlig hilsen Palle |
Så er den besvaret :) |
Det er rart med nogen som er skeptiske omkring vores "produkt", men vores vision i det lange løb: Vi havde forestillet os at sensoren bliver tilknyttet dit stel nr. så når du køber din cykel bliver det registeret i et system, hvem der ejer cyklen med stel nr. og trackeren bliver aktiveret. Der bør så være en prøve periode for tracking, hvor ofte dette vil koste noget. For at undgå at for mange ikke vil bruge systemet, vil vi derudover lave en aftale med forsikringsselskaberne om at de vil kunne nedsætte præmien for stjålne cykler, hvis en cykel har denne tracker i. |
Hej Jannick Jeg sidder i øjeblikket og er igang med et ligende skoleprojekt. Men jeg fant gennem research frem til at der allerede er taget patent på denne ide. Dermed ikke sagt at det ikke er muligt at lave et fiktivt projekt med afsæt i denne ide, hvis dette er tilfældet. |