På min side har jeg hidtil brugt denne løsning til at vise detaljerne om en telefon www.mxchange.dk/visalle.php men har nu rodet med en anden løsning. Kan ikke finde ud af, om den er mere brugervenlig eller hvad. Mit andet bud er www.mxchange.dk/visalle2.php Mit spørgsmål er kort og godt, hvilken kan I bedst lide? -Alternativt, bør jeg finde en helt tredje løsning? På forhånd tak for jeres tid |
Pop up eller ikke pop up
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Ja, jeg opfatter nr.2 sværre at lave end nr.1. og det føles mere naturligt at klikke på linket i nr. 2. Desuden kan man meget hurtigere skifte mellem telefonerne i nr.2 Måske skulle du lave nr. 3 hvor mobilen vises ude til siden, og så skifter den automatisk når man klikker på en ny mobil. Ville jeg finde optimalt. Jeg synes din side er for fed, og kunne godt finde på at købe en mobil hos dig. Synes dog at du mangler et logo og evt. slogan, det kan jeg lave meget billigt, hvis du skulle være interreseret. |
|
|
// Jesper Skov
Sikkert en god idé med at få mobilen vist ude i siden i stedet. Så har jeg jo lidt at lege med. Jeg kan dog godt lide ideen med at ha'' flere mobiler åbnet samtidig, så man kan sammenligne lidt.... Jeg overvejede at lukke den ene, når man åbner den anden, men jeg er ikke så meget for at ta'' beslutningerne for brugeren. Derfor lod jeg det være muligt at ha'' flere mobiler åbne. Ja - kunne godt bruge logo og slogan, men det har været et hobby-projekt, så der er ikke grunker til den slags. Det er en service/tilbud/alternativ til Den Blå Avis, så indtil videre må folk nøjes med det design/eye-candy der er. Jeg henvender mig nok til grafikerne herinde den dag, AdSense-annoncerne har givet lidt i sparebøssen. Endnu engang tak for jeres tid. Vil gå i gang med at implementere version 2. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)