Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket telefonabonnement skal min virksomhed have?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at jeg vil have en telefon og et telefon nummer til min virksomhed så jeg kan adskille mit privatliv og min forretning.

Der er mulighed for at folk kontakter mig fra udlandet.

Men hvad er klogt at gøre? skype med nummer? taletidskort med telefon etc? jeg forventer ikke at ringe meget fra den men at blive ringet op.

Jeg håber du har lidt viden at dele med mig?

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 11:08

Hej Jacobsen,

Jeg vil eventuelt anbefale dig at prøve firmafon, du kan få 30 dages gratis test med dit eget telefon nummer. Telefon nummeret viderestiller til din mobil, uden at kunderne kan se dit private nr. Samt kan du selv bestemme åbningstider m.m. Se mere på deres hjemmeside: firmafon.dk
Jeg er super glad for deres service og ydelse.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 11:25

Det lyder faktisk rigtigt interessant. Det ser jeg lige på ... mange tak!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:15

Den billigste løsning: Gratis50 abonnementet hos M1 koster dig 0 kr., hvis du taler mindre end 50 minutter om måneden og husker at foretage et opkald minimum 1 gang hver måned, da der ellers takseres for ikke opnået minimumsforbrug. En ekstra telefon kan du købe for under 100 kr. i Bilka, f.eks. Samsung E1200.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:31

Det kommer self. an på dit forbrug. Der er mange forkskellige mobilabonnementer. Hvis du kender dit behov kan du prøve denne service: beregn mobilabonnement Tag også et kik på firmafon. Skype er helt klart én af de billige til udlandsopkald og du kan også få dit eget nr. der. De fleste smartphones er det muligt at installere Skype på. Så du altid kan blive ringet op/tilbage.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:47

Hej!

Prøv at give Matt eller Allan fra Maxtel.dk et kald. De kan med sikkerhed strikke en løsning sammen til dig, som kan alt hvad du har brug for - og mere til, uden at det koster en formue. Udlandspriserne er lave når du ringer ud, og skal du ringes op fra udlandet, kan du få et fastnetnummer således dine kunder ringer billigst muligt til dig. (også selvom at du vælger at køre en ren mobil løsning)

/ Emil

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:04

Der er flere forskellige muligheder.
Skype bliver nævnt som en billig løsning. Du kan købe et telefonnummer til din skype konto, så kunden ser det som et almindeligt telefonnummer. Skype kan du installeres på en smartphone og på din PC. Du kan også vælge en trådløs skype telefon, som også kan tilsluttes fastnet eller analog ip-telefoni. Se f.eks RTX dualphone 4088. Hvis du kommer til at ringe lide mere, har vi et mobilabonnement med fri tale til 199,- pr måned (+ moms).

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 09:11

Takker lyder snedigt ... tror dog jeg er mere ude efter noget mere enkelt ... men måske kunne dette blive interessant over tid. tak!

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 09:13

Ja lige nu tænker jeg også skype kunne være et altiernativ ... dog syntes jeg at det er lidt dyrt at ringe fra og til fra fastnet ... eller husker jeg forkert. Men firmafon virker rigtigt gennemført.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 09:15

Takker for dit svar :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)