Jeg vil eventuelt anbefale dig at prøve firmafon, du kan få 30 dages gratis test med dit eget telefon nummer. Telefon nummeret viderestiller til din mobil, uden at kunderne kan se dit private nr. Samt kan du selv bestemme åbningstider m.m. Se mere på deres hjemmeside: firmafon.dk Jeg er super glad for deres service og ydelse.
Den billigste løsning: Gratis50 abonnementet hos M1 koster dig 0 kr., hvis du taler mindre end 50 minutter om måneden og husker at foretage et opkald minimum 1 gang hver måned, da der ellers takseres for ikke opnået minimumsforbrug. En ekstra telefon kan du købe for under 100 kr. i Bilka, f.eks. Samsung E1200.
Det kommer self. an på dit forbrug. Der er mange forkskellige mobilabonnementer. Hvis du kender dit behov kan du prøve denne service: beregn mobilabonnement Tag også et kik på firmafon. Skype er helt klart én af de billige til udlandsopkald og du kan også få dit eget nr. der. De fleste smartphones er det muligt at installere Skype på. Så du altid kan blive ringet op/tilbage.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Prøv at give Matt eller Allan fra Maxtel.dk et kald. De kan med sikkerhed strikke en løsning sammen til dig, som kan alt hvad du har brug for - og mere til, uden at det koster en formue. Udlandspriserne er lave når du ringer ud, og skal du ringes op fra udlandet, kan du få et fastnetnummer således dine kunder ringer billigst muligt til dig. (også selvom at du vælger at køre en ren mobil løsning)
Der er flere forskellige muligheder. Skype bliver nævnt som en billig løsning. Du kan købe et telefonnummer til din skype konto, så kunden ser det som et almindeligt telefonnummer. Skype kan du installeres på en smartphone og på din PC. Du kan også vælge en trådløs skype telefon, som også kan tilsluttes fastnet eller analog ip-telefoni. Se f.eks RTX dualphone 4088. Hvis du kommer til at ringe lide mere, har vi et mobilabonnement med fri tale til 199,- pr måned (+ moms).
Ja lige nu tænker jeg også skype kunne være et altiernativ ... dog syntes jeg at det er lidt dyrt at ringe fra og til fra fastnet ... eller husker jeg forkert. Men firmafon virker rigtigt gennemført.