Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilke virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej går med en ide om at starte en virksomhed hjemmefra, til at starte med dog kan jeg ikke helt finde ud af hvad det skal være med så hvis nogen har nogen gode ider så kom med dem så vil jeg blive glad har ca 10.000 til at starte med så web-shoppen skal ikke være så stor til at starte med hjemmeside for jeg lavet gratis da jeg kender nogen som kan det :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:57

Dit indlæg er utrolig svært at læse og forstå. Der er ingen punktummer ej heller kommaer.

Forstår jeg dig rigtig at du vil starte en webshop op men ved ikke hvad det er du skal sælge?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:07

ja du forstår mig rigtig

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:11

Jo nu skal du høre - du køber en vare (det er helt lige meget hvilken), smider den online på din nye gratis webshop og sælger den for mere end du selv gav for den. Jeg garanterer dig, at det vil du tjene penge på!

Du kunne også sælge gode råd og vejledning i din nye webshop (igen helt ligemeget hvilke). Det er en rigtig god måde at holde omkostningerne nede og så er salget jo ren profit, da du ingen vareforbrug har!

(...ironi kan forekomme...)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:19
Olsen... :)

Hvis der nu sad en derude med en idé til et genialt nyt produkt som man kunne sælge online... Så ville de nok lave en webshop selv, tror du ikke? :)))

- find en ting du interesserer dig for... Sælg det... :) "groft sagt"..

Vh, Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)