Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Version 2

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Så ar jeg fået lavet en del om. Sååååååå....

Nogen der vil komme med konstruktiv kritik af http://www.miraca.dk ?

/Carsten

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
META
WARNING missing keywords tag
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:44

Hvor?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:50

Ej mere. Tak.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:54

Carsten Kvist:

Hej.

Så ar jeg fået lavet en del om. Sååååååå....

Nogen der vil komme med konstruktiv kritik af http://www.miraca.dk ?

/Carsten

- Dankort logoerne er ikke skåret helt korrekt ud.. Man kan i hvert fald se noget hvidt omkring dem - Det ser ikke så pro ud.

- Fint med online-chat. Personligt hader jeg, at de automatisk popper-op, når man i princippet ikke har brug for service, men hvis det virker godt på den éne eller anden måde, skal I selvfølgelig bare lade den poppe-op. :-)

- Ved produktet GSM tyverialarm grundpakke står der at den har fået 5 stjerner på forsiden. Når jeg går ind på produkter, og går til anmeldelser (hvor der står der er 1) kan jeg ikke se nogen?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:55

Hej Carsten.

En del bedre, nu hvor de skarpe farver er fjernet. Det giver en meget bedre helhedsindtryk på siden.

Som grafiker hvor jeg arbejder med visuel identitet til hverdag, vil jeg stadig råde dig til at fjerne den blå border som der er rundt om de røde bogstaver i slideren samt dit logo design.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:59

Tobias Hyldeborg:

- Dankort logoerne er ikke skåret helt korrekt ud.. Man kan i hvert fald se noget hvidt omkring dem - Det ser ikke så pro ud.

- Fint med online-chat. Personligt hader jeg, at de automatisk popper-op, når man i princippet ikke har brug for service, men hvis det virker godt på den éne eller anden måde, skal I selvfølgelig bare lade den poppe-op. :-)

- Ved produktet GSM tyverialarm grundpakke står der at den har fået 5 stjerner på forsiden. Når jeg går ind på produkter, og går til anmeldelser (hvor der står der er 1) kan jeg ikke se nogen?

- Jeg har set det med logoerne. Leder med lys og lygte efter nogle andre. :-)

- Jeg får megen positiv tilbagemelding på chatten, så den beholder jeg.

- Tak for den med anmeldelserne. Det havde jeg ikke set. - Det vil jeg lige arbejde på!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:00

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Carsten.

En del bedre, nu hvor de skarpe farver er fjernet. Det giver en meget bedre helhedsindtryk på siden.

Som grafiker hvor jeg arbejder med visuel identitet til hverdag, vil jeg stadig råde dig til at fjerne den blå border som der er rundt om de røde bogstaver i slideren samt dit logo design.

Der skal laves nye slides. - De er ikke brede nok til themet, så det vil jeg da se på. - Jeg vil dog gerne bruge de farver, da de bruges på bl.a. klistermærker. - Men de kunne måske bruges anderledes. - Det vil jeg arbejde på.

Er glad for at du synes den er blevet bedre.... Det synes jeg faktisk også selv. :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:39

Hej.

Alle de tomme stjerner under produkterne ser meget uheldigt ud på en forside. Man får jo det indtryk at produkterne er dårlige. Din Flash header er efter min mening ski.. irriterende. Men det er måske bare mig.

Som andre har påpeget er dit logo nok lidt sørgelig at kigge på. Brug gerne noget 3D her for at få fylde på det. Dankort Logo kan du jo få fra din Leverandør.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

øverste menuen på siden den er svær at se vis man sider et lyst sted så lav der støre forskel på baggrunden og menuen

social medier en god ide med google plus på siden og twitter på siden

kontakt siden husk der også jeres cvr nummer.

få cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav alle titler unikke .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)