Hej allesammen Det er nu sådan at jeg vil prøve at starte et firma op, som en ekstra indtjening til min pension og det er i starten et firma der ikke skal have en større indtjening før skat per år på 65.000 kr. Har en anden tråd, hvor jeg søger den bedste webshop så billig som muligt, men der er godt nok mange forskellige og er slet ikke sikker på hvad jeg skal vælge der. Her er mit spørgsmål som er oprettet til det. Når man starter et internet firma op og sikkert også mange andre slags firmaer, skal man jo sælge noget, jeg vil gerne sælge ure, dvd`er, computertilbehør i starten. Jeg vil gerne vide, hvordan man finder en man køber disse produkter fra billigt og sælger videre med fortjeneste, det er det som jeg ikke kan finde svar på, på nettet. Jeg har set på Wholesite og den måde de har sat det op er forvirrende og er jo helt ny i det her. Vil håbe der kommer nogle rigtig serøse svar, som gør det lettere for mig, at starte mit firma op. Jeg bliver moms registeret i næste uge og får et CVR nummer, skriver det lige, da mange siger det er det første man skal, jeg har også fået en revisor, som skal arbejde for mig. Så det er start af Webshop og køb af produkter, som jeg mangler en del erfaring med og hvordan jeg finder en grossist. Mvh Anders |
Aera:jeg vil gerne sælge ure, dvd`er, computertilbehør i starten.
Jeg synes du spreder dig meget på produkter der ikke helt naturligt høre sammen og derved gør du det svære for dig selv og dyrt. De 3 grupper du nævner er alle produkter der er rigtig meget konkurrence på og derved slet ikke nemt at komme i gang med salget. Grossister finder der godt nok mange af, men tænk også på om konkurrencen ikke er for stor!
DVD vil jeg (hvis jeg var dig) overveje kraftigt nu da det bliver mere og mere almindeligt at streame og evt. downloade film.
Men omkring leverandørsøgning og hvis du er fortrolig med søgning på google, så er det ikke så svært. Når du så har nogle mulige leverandører så kontakt dem, ring og få en snak med dem og få dem evt. til at sende/maile dig noget info.